Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, för alla vet ju att det inte är nån mirakelapparat!Hade varit bättre med en orakelapparat!![]()
För min del blir det nog att kyla klockan i bytt dryck!Ibland behöver man vara lite mer händig. Så bytte klocka och kylde drycken![]()
![]()
+1 på den kommentaren!Tur att sådana som du finns, har stor respekt för era insatser!
Hårfint, men denna är nästa storlek. Blodmånen är inte mycket att hänga i julgranen, där kan vi snacka smått...Nu kör vi, stegar upp en storlek som dessutom är näst äldst i samlingen, en titanare...![]()
Vad vore en fredagstråd utan mus?Tack för ditt stöd Xxxxxxxx!
Musseklockan måste såklart vara med i fredagstråden!
![]()
Får lov att erkänna att det var för ett par timmar sedan. Ännu värre var att tiden gick så fort så vi hann inte ens öppna denFör min del blir det nog att kyla klockan i bytt dryck!![]()
Spara, det kommer att kännas rätt i morron!Får lov att erkänna att det var för ett par timmar sedan. Ännu värre var att tiden gick så fort så vi hann inte ens öppna denvi hade en bordbokning och tiden gick så fort m!!
Så funderar nu på om vi ska öppna den eller spara den till i morgon...
Tror nog att jag tar ditt ord. Efter att haft en underbar middag med otroliga smakupplevelser så känns der lite fel att öppna denna flaska.Spara, det kommer att kännas rätt i morron!![]()
Ville inte förstöra ädel dryck med skitig och svettig INOX, så det blev vatten.Nu känner jag att min fredagstråd utan klocka som badar blir fel!
![]()
Klockan var skitig så det blev fulöl.![]()
Så sant, så sant!Vad vore en fredagstråd utan mus?![]()
Vackert!!Spanar in månen
![]()
![]()
Yep! Tackar, bättre bilder finns i paketöppningstrådenVackert!!
Så det blev en alpina?
Grattis![]()
Vackert ur!!Mot tian med morgondagens vintageklocka!!![]()
Så här blev min månbild, genom tuben. Moln och elände gjorde bilden omöjlig tidigare i kväll, bilden är inte fantastisk, bara kul!Även vi letade måne tidigare idag.
![]()
Men blev de nå måne månne? Nope!
HärligtYep! Tackar, bättre bilder finns i paketöppningstråden![]()
Bugar och bockar!Vackert ur!!
Aha så det var du som lade vantarna på den därTyvärr har diverse familjemedlemmar lagt beslag på alla ”mindre” klockor, så senaste tillskottet på äventyrliga 42mm får representera, Kontiki four hands.
Önskar alla en riktigt fin helg och under dagen betalar jag in min gåva till BCF.
![]()