• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jabla’s FREDAGSTRÅD 27/7 "Less is more..."

Skiter i den röda månen och byter taktik, min största klocka för störst chans att nå tio sidor! :)

WP_20180727_22_55_50_Rich (2).jpg

Behöver något gott i glaset så den får doppa ikväll. :D

Tack för ditt stöd Xxxxxxxx!
Med ditt stöd kan vi fortsätta den långsiktiga forskningen, stötta drabbade barn och deras familjer, och komma närmare vår vision om att utrota barncancer.

Musseklockan måste såklart vara med i fredagstråden!
56500B15-6725-45F0-AC5B-699E226B3D9F.jpeg

Får lov att erkänna att det var för ett par timmar sedan. Ännu värre var att tiden gick så fort så vi hann inte ens öppna den :eek: vi hade en bordbokning och tiden gick så fort m!!
Så funderar nu på om vi ska öppna den eller spara den till i morgon...
Spara, det kommer att kännas rätt i morron! :)

Spara, det kommer att kännas rätt i morron! :)
Tror nog att jag tar ditt ord. Efter att haft en underbar middag med otroliga smakupplevelser så känns der lite fel att öppna denna flaska.
För att nämna något så kan man lätt uppskatta efterrätten som har samma druva som vinet man dricker.. det förhöjer hela känslan av en riktigt bra kväll!!

Tyvärr har diverse familjemedlemmar lagt beslag på alla ”mindre” klockor, så senaste tillskottet på äventyrliga 42mm får representera, Kontiki four hands :).
Önskar alla en riktigt fin helg och under dagen betalar jag in min gåva till BCF.
EF9E25CE-93CD-461D-905D-991DE194BB45.jpeg
Aha så det var du som lade vantarna på den där :)
Makalöst vacker klocka för pengarna, det fick du !

Tillbaka
Topp