• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jack Forrester till Watchbox

Deskdiversthlm

Diamant
2-Faktor
Detta blir intressant, hoppas de arbetar upp inte bara mer video men även mer artiklar etc. Måste erkänna att jag kommer sakna "Hey Hodinkee" som var en av om inte det enda bra segmentet från Hodinkee det senaste året.
Tyvärr har Hodinkee schanserat ganska mycket sedan Ben Clymer lämnade över rodret. Och med att nu köra en 24-7 nyheter och fokus på "content" i rena volymer har det blivit mer som att få klockinsipration från morgontv (Steffo undtandaget).
Fratello har haft ett par guldkorn men både video och ljudproduktion har aldrig riktigt nått upp till många av de andra.

Blir intressant att se vem den nästa blir att lämna. Min gissning är att James Stacey? Upplever att TGN är mer hans gre(y) :woot:.

Detta blir intressant, hoppas de arbetar upp inte bara mer video men även mer artiklar etc. Måste erkänna att jag kommer sakna "Hey Hodinkee" som var en av om inte det enda bra segmentet från Hodinkee det senaste året.
Tyvärr har Hodinkee schanserat ganska mycket sedan Ben Clymer lämnade över rodret. Och med att nu köra en 24-7 nyheter och fokus på "content" i rena volymer har det blivit mer som att få klockinsipration från morgontv (Steffo undtandaget).
Fratello har haft ett par guldkorn men både video och ljudproduktion har aldrig riktigt nått upp till många av de andra.

Blir intressant att se vem den nästa blir att lämna. Min gissning är att James Stacey? Upplever att TGN är mer hans gre(y) :woot:.
JF var för bra för vad Hodinkee blivit på senare tid. Det här känns helt rätt.

Tråkigt för Hodinkee men som ni säger känns det i linje med hur Hodinkee ser ut idag.

Såg att även Jon Bues lämnar för att jobba för GS USA. Det är ännu en tungviktare som lämnar även om de inte är som Jack.
Tänk om James och Cole går också....

Tråkigt för Hodinkee men som ni säger känns det i linje med hur Hodinkee ser ut idag.

Såg att även Jon Bues lämnar för att jobba för GS USA. Det är ännu en tungviktare som lämnar även om de inte är som Jack.
Tänk om James och Cole går också....
Oj Jon Bues också. Ja drar James och Cole så blir det inte mycket kvar. Imho känns det som Hodinkee lämnat mycket av entusiast delen men fördelen kan väl vara att många nya kommer in och blir intresserade.
Jon Bues och Jack Forrester har ju varit GS entusiaster rätt länge. Vem vet kanske de hittar ngt skoj co-lab? 😀

På sikt med alla g:a Hodinkee skribenter så blir det ju roligare för hela klocksfären med mer kvalitet från olika hörn.

Edit: hittade denna WuS tråden.

Senast ändrad:
Hodinkee har färre och färre skribenter som talar om klockor. Alla vill tala om annat (kändisar, film, events, eller sociala frågor) och använder en lös koppling till klockor för att få göra det. Typ ”jag vill snacka med kändis X, vi gör ett Talking Watches med hans tre sport-Rolex som han inte vet något om”. Kanske lönsamt, men inget för mig.

Tillbaka
Topp