- Pris
- Såld
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Passa på att fynda inför hösten. Bra skick på alla kläder, hela och rena, nu med sänkt pris!
Didriksons parka, mörk olivgrön, stl M. Perfekt till vinterns kalla dagar utan att bli för varm, bra med fickor och justeringsmöjligheter i armslut. STORMsystem 100% waterproof. Toppskick, endast använd ett fåtal gånger.
Pris 400 kr plus frakt.Såld
Peak Performance Womens Helium Hood jacket, stl S. Tyvärr en reva i fodret inne i högra fickan men det går ju att sy om man önskar. Svårt att få färgen rättvist men den är skarp risa. Obs Dam! Pris 400 kr plus frakt.Såld
Grym skön skinnjacka i mjukt fint mörkbrunt skinn ned polyesterfoder, stl M. Skicket är bra men det finns lite naturlig slitning på underarmarna vilket alltid blir med skinn.
Priset sätter jag till 200 kr plus frakt.
Skön snowboardbyxa H2o stl M i jeansimitation med hängslen (ej bild) samt Gore-Tex membran och Reco söksystem. Byxan har förstärkta knän och stuss samt dragkedja längs hela benlängden med justerbart snölås i benslutet. Pris 400 kr plus frakt.Såld
Jacka från Trespass stl M med membran TP100 som håller en vattenpelare på 15.000 mm. Pris 300 kr plus frakt.Såld
Riley ullrock från Brothers, marinblå, stl 52. Tillverkad i Italien. Toppskick, endast använd ett fåtal gånge, passar någon som ligger mellan M och L i storlek. Pris 300 kr plus frakt.SÅLD
Lyle & Scott lambswool v neck pullover, grå, stl L 100% lammull. Kommer inte ihåg med säkerhet men jag tror aldrig att den har använts. Pris 250 kr plus frakt.SÅLD
Samsøe fleeceväst, beige, stl M
Använd en gång. Pris 400 kr plus frakt.SÅLD
Peak Perfomance Expedition parka, svart, stl M. En riktigt riktigt varm jacka ordentligt fylld med äkta dun. Jackan är ganska stor i storleken och passar nog bäst till någon som ligger mellan M och L i storlek. Jackan är
oanvänd. Pris 1500kr plus frakt. Såld
J. Lindeberg Bailey 56 vår/höstjacka, svart, stl L. Jackan har använts men är i ett väldigt bra skick, ingen dålig lukt eller fläckar ody. Pris 800kr plus frakt. SÅLD
Pris 400 kr plus frakt.

Priset sätter jag till 200 kr plus frakt.

Använd en gång. Pris 400 kr plus frakt.
oanvänd. Pris 1500kr plus frakt.
Senast ändrad: