• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-Le Coultre, Reverso Duo

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så kom min "dröm klocka" då äntligen hem...... Glad och "stolt" ....... Eftersom jag är "nybörjare" så är jag tacksam för all information jag kan få om klockan.... Ungefär ålder..... Allt av intresse.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    198.7 KB · Visningar: 426
  • image.jpeg
    image.jpeg
    210.8 KB · Visningar: 403
  • image.jpeg
    image.jpeg
    175.5 KB · Visningar: 406

natovintage

Rolex
2-Faktor
Riktigt fin klocka! Exakt en sådan jag vill ha!

Utan att låta nedlåtande, men köpte du klockan fast du inte vet något om den?
 
Natovinge
Har läst på om klockan på alla tänkbara sidor på nätet, både svenska och utländska...... Blev kanske lite felformulerat i min iver... Vi kan säga som så att jag är tacksam för alla kommentarer.... Positiva och negativa runt klockan.......
 

Dt250

Rolex
Paneristi
f



Har haft min Duo i 16 år, väldigt nöjd med den kört lite olika armband, blir ju en riktig dressare med svart Krocko, eller som nu sommar med Perlon, Stort grattis en riktigt allsidig klocka som man lätt byter skepnad på, duo gör ju också att det känns som du har 2 klockor.

IMG_7635reversoduo.JPG
 

Zingo

Rolex
Förstår inte, har du köpt en klocka du inte vet åldern på och önskar info om det och allmän info om klockan efter det att du köpt klockan? :confused:
 

Dt250

Rolex
Paneristi
Förstår inte, har du köpt en klocka du inte vet åldern på och önskar info om det och allmän info om klockan efter det att du köpt klockan? :confused: