• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-Le Coultre, Reverso Duo

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så kom min "dröm klocka" då äntligen hem...... Glad och "stolt" ....... Eftersom jag är "nybörjare" så är jag tacksam för all information jag kan få om klockan.... Ungefär ålder..... Allt av intresse.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    198.7 KB · Visningar: 426
  • image.jpeg
    image.jpeg
    210.8 KB · Visningar: 403
  • image.jpeg
    image.jpeg
    175.5 KB · Visningar: 406

natovintage

Rolex
2-Faktor
Riktigt fin klocka! Exakt en sådan jag vill ha!

Utan att låta nedlåtande, men köpte du klockan fast du inte vet något om den?
 
Natovinge
Har läst på om klockan på alla tänkbara sidor på nätet, både svenska och utländska...... Blev kanske lite felformulerat i min iver... Vi kan säga som så att jag är tacksam för alla kommentarer.... Positiva och negativa runt klockan.......
 

Dt250

Rolex
Paneristi
f



Har haft min Duo i 16 år, väldigt nöjd med den kört lite olika armband, blir ju en riktig dressare med svart Krocko, eller som nu sommar med Perlon, Stort grattis en riktigt allsidig klocka som man lätt byter skepnad på, duo gör ju också att det känns som du har 2 klockor.

IMG_7635reversoduo.JPG
 

Zingo

Rolex
Förstår inte, har du köpt en klocka du inte vet åldern på och önskar info om det och allmän info om klockan efter det att du köpt klockan? :confused:
 

Dt250

Rolex
Paneristi
Förstår inte, har du köpt en klocka du inte vet åldern på och önskar info om det och allmän info om klockan efter det att du köpt klockan? :confused:
men det finns personer som inte tycker det är så viktigt att ha full koll på all fakta de vill bara ha en snygg klocka själv sladdade jag in i en butik i Monaco och köpte min utan närmare koll, vissa köper spontant med maggropskänsla andra analyserar i minsta detalj och samlar mycket fakta, vi är alla olika
 

MacW

Omega
Grattis till auktionen!
Riktigt schysst klocka, får jag fråga vad du fick ge för den eller en ungefärlig uppskattning på vad dessa klockor är värda? Letar själv efter en dressare och då är reverson av stort intresse
 
Förstår inte, har du köpt en klocka du inte vet åldern på och önskar info om det och allmän info om klockan efter det att du köpt klockan? :confused:
Natovinge och Zingo och kanske fler
Har läst på om klockan på alla tänkbara sidor på nätet, både svenska och utländska...... Blev kanske lite felformulerat i min iver... Vi kan säga som så att jag är tacksam för alla kommentarer.... Positiva och negativa runt klockan....... och så slipper alla präktiga nördar förfasa sig , har ni inget skojigt att säga så kan ni låta bli.... Jag är glad över min klocka... Har ingen aning om all småsaker om verk och så vidare och det skiter jag i. Jag har fått en klocka jag önskat mig... Det räcker för mig... Ni andra får,hålla på med erat nörderi bäst ni vill. Till den som administrerar den här sidan....... Ta bort mig härifrån för Guds skull.
 

Jolly

Cartier
Grym klocka! Storebrorsan säger tjena! Mitt problem var att jag inte kunde välja mellan att köra mellan svart OEM eller ett annat i ödla.
Lösningen var att köpa ett nytt OEM i choklad.
14715308743301359769945.jpg
 
Grym klocka! Storebrorsan säger tjena! Mitt problem var att jag inte kunde välja mellan att köra mellan svart OEM eller ett annat i ödla.
Lösningen var att köpa ett nytt OEM i choklad.
14715308743301359769945.jpg
Samma tankar har jag redan brottats "med", vad kan vara snyggt att variera med för olika band........ Ni som har klockan kanske kan vara vänliga och lägga upp lite bilder på olika band..... Och nästa "problem" blir väl att man vill ha ytterligare en modell av klockan ...... Vilken ska jag bära...... "Det är mycket nu". C cc
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Samma tankar har jag redan brottats "med", vad kan vara snyggt att variera med för olika band........ Ni som har klockan kanske kan vara vänliga och lägga upp lite bilder på olika band..... Och nästa "problem" blir väl att man vill ha ytterligare en modell av klockan ...... Vilken ska jag bära...... "Det är mycket nu". C cc

Är det inte onödigt att fylla på tråden med info och bilder om du ändå ska be admin ta bort ditt konto ?
:rolleyes:;)
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Natovinge och Zingo och kanske fler
Har läst på om klockan på alla tänkbara sidor på nätet, både svenska och utländska...... Blev kanske lite felformulerat i min iver... Vi kan säga som så att jag är tacksam för alla kommentarer.... Positiva och negativa runt klockan....... och så slipper alla präktiga nördar förfasa sig , har ni inget skojigt att säga så kan ni låta bli.... Jag är glad över min klocka... Har ingen aning om all småsaker om verk och så vidare och det skiter jag i. Jag har fått en klocka jag önskat mig... Det räcker för mig... Ni andra får,hålla på med erat nörderi bäst ni vill. Till den som administrerar den här sidan....... Ta bort mig härifrån för Guds skull.
Kom igen, lämna inte vårt trevliga forum så fort :) Det finns alla möjliga typer här, och vissa går man inte ihop med. Bara att ignorera dessa och lägga energi på andra! Kalasfin klocka, kul att du gick på magkänslan och köpte någonting som kändes bra! Hoppas du är nöjd, upp med lite fler bilder på skönheten!
 
Kom igen, lämna inte vårt trevliga forum så fort :) Det finns alla möjliga typer här, och vissa går man inte ihop med. Bara att ignorera dessa och lägga energi på andra! Kalasfin klocka, kul att du gick på magkänslan och köpte någonting som kändes bra! Hoppas du är nöjd, upp med lite fler bilder på skönheten!
Det kanske du har rätt i, småpåvar finns det överallt som älskar att klaga och göra sig lustig över andra.... Jag kan vara kvar men kommer nog att tänka mig för innan jag gör något inlägg, väga det på våg för att slippa de där fanatikerna. Du kan bortse ifrån mitt andra inlägg där,jag söker en administratör..... Blir åskådare tv......
 
Grattis till en riktigt fin klocka! Har själv haft en Reverso, men Classique-modellen. Sålde den då jag tyckte den var i minsta laget för vardagsklädsel.
image.jpeg

Tycker gott du kan stanna på forumet en stund. Svaren du har fått i den här tråden är ju hittills inget att elda upp sig över, och definitivt inte skäl för att avregistrera sig :)
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Natovinge och Zingo och kanske fler
Har läst på om klockan på alla tänkbara sidor på nätet, både svenska och utländska...... Blev kanske lite felformulerat i min iver... Vi kan säga som så att jag är tacksam för alla kommentarer.... Positiva och negativa runt klockan....... och så slipper alla präktiga nördar förfasa sig , har ni inget skojigt att säga så kan ni låta bli.... Jag är glad över min klocka... Har ingen aning om all småsaker om verk och så vidare och det skiter jag i. Jag har fått en klocka jag önskat mig... Det räcker för mig... Ni andra får,hålla på med erat nörderi bäst ni vill. Till den som administrerar den här sidan....... Ta bort mig härifrån för Guds skull.
wow-that-escalated-quickly-560x653.png
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp