Samps
Silver
Hej,
Bytte till mig denna men har hittat något annat som lockar så den får gå vidare. Klockan kommer som fullset.
Uttagen 2014. Uthämtad från service hos JLC den 14:e november i år och har således nästan två års fabriksgaranti kvar.
Klockan är i väldigt fint skick och håller tiden perfekt.
Tillbehör:
Ytterkartong
Inre box
Certifikat
Servicedokumentation (inskickad till JLC via Nymans Ur)
Instruktionsbok
Hangtag
Originalband med originalspänne, välanvänt
Camille Fournet band i fint skick
Pris: 57 tkr (Listpris 95 tkr). Priset är fast, vänligen respektera detta. Klockan kan skickas på köparens risk. Jag gör helst F2F affär i Västerås eller Stockholm
Byten: ev Rolex SD keramiska modellen,GMT-c, YM eller nyare DJ. Realistiska bytesvärde tack.
Retur: Vid F2F ingen, vid distansaffär inom 24h om klockan är felaktigt beskriven i text eller bilder.
Tack för titten och tack KS för annonsplatsen!
Bytte till mig denna men har hittat något annat som lockar så den får gå vidare. Klockan kommer som fullset.
Uttagen 2014. Uthämtad från service hos JLC den 14:e november i år och har således nästan två års fabriksgaranti kvar.
Klockan är i väldigt fint skick och håller tiden perfekt.
Tillbehör:
Ytterkartong
Inre box
Certifikat
Servicedokumentation (inskickad till JLC via Nymans Ur)
Instruktionsbok
Hangtag
Originalband med originalspänne, välanvänt
Camille Fournet band i fint skick
Pris: 57 tkr (Listpris 95 tkr). Priset är fast, vänligen respektera detta. Klockan kan skickas på köparens risk. Jag gör helst F2F affär i Västerås eller Stockholm
Byten: ev Rolex SD keramiska modellen,GMT-c, YM eller nyare DJ. Realistiska bytesvärde tack.
Retur: Vid F2F ingen, vid distansaffär inom 24h om klockan är felaktigt beskriven i text eller bilder.
Tack för titten och tack KS för annonsplatsen!
Senast ändrad: