• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger Lecoultre Deep Sea Chronograph

Vesper

Rolex
Då var det dags att prova något nytt, jag har haft klockan sen ny, utplockad 140428. Fullset med allt vad det innebär.

Väldigt mycket klocka för pengarna men tyvärr har den mest suttit i windern sen jag köpte min aquanaut.

Den är använd men i bra skick finns hairlines men inga grova dings finns några små märken på bezelen mellan 4 och 5 (se bild) inget jag har stört mig på.

Kommer på ett schysst strap från Camille Fournet som är i väldigt gott skick. Orginalbandet följer också med men är i väl använt skick och en hälla är trasig nytt ligger på ca 1900kr hos AD men nuvarande band är bättre än original i min mening. Skickar med ett svart Nato som är sparsamt användt också.

Har fungerat klanderfritt sedan dag ett.

Pris: 62000 (65000)
Betalning: Swish
Byten: Ja
Retur: Vid överenskommelse.
Frakt: Kan skickas på köpares bekostnad och risk, annars f2f.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast ändrad:
Topp