• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre Duometre Chronographe

FineTime

Cartier
Hvis I er glade for Jaeger-LeCoultre og deres high-end ure, så kan jeg anbefale min blog om ure. Der er masser af billeder i høj opløsning:

http://www.finetime.dk/blog-ure-02

image.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Precis som vid tidigare inlägg så tillåter vi inte länkningar till andra bloggar etc om det enda syftet är att driva trafik dit. Posta gärna dina bilder och text här så är du välkommen att länka till din blogg.

Admin
 

FineTime

Cartier
Fair nok, jeg tænkte bare at tråden ville blive for tung at loade med alle billederne. Derudover syntes jeg også det var ærgerligt at billederne skulle blive komprimeret.
 

FineTime

Cartier
Et ur fra Jaeger-LeCoultre er altid noget ganske særligt, men med Duometre serien, er de gået et skridt eller to videre i forhold til deres mere gængse modeller.

Ur-værkerne er sædvanen tro for Jaeger-LeCoultre udviklet og produceret in-house og Duometre modellerne har ikke blot et, men hele to fjederhuse. "Dual-Wing" konceptet går ud på at urets komplikation får sit eget dedikerede fjederhus, så urets præcision ikke kan blive påvirket i negativ retning. Emnet for dette blog indlæg, den limiterede Duometre Chronographe, er en perfekt repræsentant for konceptet, da netop især brugen af kronografen i mere konventionelle ure, påvirker både urets præcision og gangreserve negativt.

Man er ikke et sekund i tvivl om at her er tale om high-end horologi når det er bedst. Det er tydeligt at finishen har fået et ordenligt løft i forhold til Jaeger-LeCoultre's mere prisoverkommelige ure. Prisskiltet er måske ikke helt på niveau med de øvrige "tunge drenge" i klassen, men det er konstruktionen og finishen til gengæld. Kombinationen af værkbroer i tysk sølv, blånede skruer og røde rubinlejer, altsammen forarbejdet med den største akkuratesse, er et betagende syn.

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg
 

FineTime

Cartier
Jeg tror at det er gamle priser og at de er noget højere i dag. Er der nogen der har en officiel prisliste?
 
Topp