• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger LeCoultre Master Compressor Memovox - Ytterligare en prisbump! (22/8)

galácticon

Patek
2-Faktor
Pris
43000
Returpolicy
Om något inte är som beskrivet och inom 24 timmar efter mottagandet. Köparen står då för frakten. Om köpet görs f2f tar jag inte klockan i retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Annat är på gång in så nu får denna lämna. Till salu finns alltså en fin Jaeger LeCoultre Master Compressor Memovox, från ca 2000. En liten ding finns kl 9 och på tavlan mellan 12 och 1 finns ett ytterst litet "märke". Hairlines finns självklart också. Intresserade köpare får mer än gärna fler bilder.

Klockan håller tiden extremt väl, när jag mätt det inom 1 sekund per dygn och är i fint skick. Givetvis funkar även alarmfunktionen precis som den ska.

På klockan sitter ett relativt nytt Hirsch-band med Jaeger-viklås. Box medföljer.

Prisidé 43k (45k, 47k) och då bjuder jag på rekad frakt. Önskas annat fraktsätt tar vi ett samtal om det.

Kan ev vara intresserad av byten men då enbart med Rolex 1803 alt. 16713/16753/16613, och en slant upp från mitt håll.

Frågor? Skicka PM så svarar jag givetvis.
PSX_20171208_093348.jpg
PSX_20171211_135747.jpg
PSX_20180208_105321.jpg
PSX_20180117_132925.jpg
 
Senast ändrad:
Topp