• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Jaeger-LeCoultre Master Control Date Sector Dial

carlmartin

Guld
2-Faktor
Pris
65000
Returpolicy
Nä, under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag har vacklat sen den kom så lägger ut en annons så får vi se om det dyker upp något. Kanske blir den kvar, kanske inte.

Till försäljning är alltså den smått mytomspunna JLC master control med sector dial.

Detta ex är i särdeles gott skick. Bandet var oanvänt innan jag monterade det och boetten är vad jag kan se helt fri från spår av användning. Kanske att det kommit någon hairline under de dagar jag använt den. 39x8.5mm.

En riktig safe queen som enligt tidigare ägare öht inte använts sen den plockades ut.

Fullset förstås, uttagen 2017 och fortfarande under JLCs 8-åriga garanti. Boxen är lite luggsliten som de tyvärr blir men allt är med. Kommer på Mörkblått alligatorband på första bilden.

Jag är främst ute efter sälj men öppen för byten. Främst förslagen nedan men du kan alltid testa.

Omega Speedmaster 3861
Rolex Explorer 124270
Rolex Datejust 126***
Rolex Day-Date vintage
Breitling B09
IWC Portugieser Automatic 40mm
IWC nya ingenieur
Lange Saxonia/L1
Vacheron 1921
Patek Calatrava
Omega DeVille Tresor
Cartier Tank (Louis)