• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Jaeger-leCoultre Master Control Hometime (le prisbump)

lejake

Basic
2-Faktor
Till salu; Jaeger-leCoultre Master Control Hometime från 2004.
Det är en enastående vacker klocka att bära, helt enkelt en perfekt dressare. Sitter på vackert blått orginal-croco med viklås och har burits ytterst sparsamt av mig sedan jag köpte den för några månader sedan.

Inuti sitter JLC:s klassiska urverk 975 Auto-tractor, och får man inte nog att se nyanserna på urtavlan så kan man lätt stirra sig blind på baksidan av klockan där rotorn i 22k guld jobbar på i oförtröttlig anda.
  • Okänd servicehistorik, senast jag mätte den fortade den sig 7sek på ett dygn.
  • Referens 1628420
  • Box, kvitto (uttagen 2004) och instruktionsbok medföljer.
  • Överlag, väldigt bra skick

Vill man förkovra sig i modellen (dock med nyare urtavla) kan jag varmt rekommendera n155e:s recension här;
https://klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-master-hometime-information-recension.30290/

Pris 36000:- (tidigare 37000:- 39000:- 42000:- ) Affär görs med fördel upp F2F i Stockholm. Retur enligt ök.
Vad jag kan se mot Chrono24 är det ett konkurrenskraftigt pris. (Idag 9/1 ligger den billigaste icke-taiwanesiska på 41,5ksek)

Låter bilderna tala, men i ärlighetens namn så måste den upplevas live!

ontable2.jpg
ontable3.jpg
JLC table.jpg
wristshot1.jpg
wristshot2.jpg
macro4.jpg
macro2.jpg
inbox.jpg
boxes.jpg
macro5.jpg

Tack KS för annonsplats!

Bilagor