• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger LeCoultre Memovox, Prisbump

Rookie

Cartier
2-Faktor
Hej,

Till salu är en handjagad Jaeger LeCoultre Memovox från sent 50-tal med ett cal. P814. Vid köptillfället var klockan nyservad, alltså ca 4 månader sedan, vilket givetvis innebär att alla funktioner fungerar 100%. Den är även under garanti fram till 23 november i år. Klockan är i mycket fint skick som ni kan se på bilderna och mäter 35mm utan krona, samt ca 44mm lug till lug. Om tavlan är ommålad, eller om klockan är relumad har jag ingen kunskap om för att kunna avgöra. Därför säger jag inget om det, så har jag inget sagt. Skulle någon duktig forummedlem se något, är denne välkommen att skicka ett PM.

Pris: 8500:- 7800:- + frakt
Retur: 24h om klockan inte motsvarar beskrivningen. Skickas då tillbaka i samma skick och köparen betalar frakten. Ingen retur F2F.
IMG_0214.JPG
IMG_0218.JPG
IMG_0220.JPG
IMG_0198.JPG
IMG_0200.JPG
IMG_0204.JPG
IMG_0208.JPG
IMG_0211.JPG
IMG_0222.JPG
IMG_0223.JPG
IMG_0225.JPG
 
Senast ändrad:
Topp