• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger-LeCoultre Reverso Duoface Night-Day

Borone

Cartier
2-Faktor
Pris
55000
Returpolicy
Enligt ök
Testar intresset för min JLC Reverso Duoface Night-Day, referens 270.8.54, i mycket fint skick. Grande taille. Kommer med låda, samt både originallänk i stål och strutsband med JLC viklås.

Bilderna har jag lånat från tidigare ägaren, med hans godkännande. Enligt honom är klockan servad senast kring 2019, men skriftlig dokumentation på det saknas. Själv har jag använt klockan en (!) gång, så den är i samma skick som när jag köpte den, tidigare under 2022.

Helst rent sälj, men kan också tänka mig ett byte mot en annan klocka av känd tillverkare, max 40 mm. Bytesvärdet är 55k. Om du vill så kan jag även ta med denna Cartier Panthére Jumbo i en eventuell bytesaffär https://klocksnack.se/threads/cartier-panthére-jumbo-1300-tank.167089/

Jag bjuder på rek frakt.

JLC_Reverso_Duo_1.png
JLC_Reverso_Duo_2.png
 

Bilagor

  • JLC_Reverso_Duo_3.png
    JLC_Reverso_Duo_3.png
    1.1 MB · Visningar: 42
  • JLC_Reverso_Duo_4.png
    JLC_Reverso_Duo_4.png
    3.7 MB · Visningar: 44
Topp