• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger LeCoultre Reverso Grande Taille: Pris 40 tkr

Zingo

Rolex
Behöver tyvärr avyttra min Jaeger LeCoultre Grande taille, ref 2708410. En klocka som är grym till skjorta men även som även gör sig riktigt bra till t-shirt, se bara Jeagers bilder om att det är en sportklocka. Denna modell har gått ur produktion vilket för mig är märkligt då jag finner den betydligt mer estetiskt tilltalande än nuvarande serie. Baksida i stål vid aktiv användning.

Mycket sparsamt använd tack vare rotation med andra klockor. Finns någon mindre hairlines från bruksanvändning men inga dings. Såld av Nyman Ur 2015. Lull lull som cert, box (ytter och innerbox), tag, värderingsintyg från Nymans Ur, manualer (en av de är fortfarande inplastad) medföljer.

Idag sitter ett original brunt alligator band med viklås.

Bonus, medföljer ett original svart aligator band som är oanvänt. Nypris ca 3 000 kr.

Pris: 40 000 kr (Ej byte, nytt på ingång).
Fast pris, har sänkt då jag tröttat på Blocket mentaliteten som tyvärr råder här (sista pris kompis, i långtbortistan kan jag på en bakgata köpa en "legal" för xx etc.) Betala priset eller leta vidare. Har ingen prisgaranti på att vara billigast i världen men lycka till att köpa motsvarande, lagligt, billigare.

Referenser finns i good/bad guy tråden. Betalning med Swish. Finns för F2F i Stockholm. Affären gör på mitt jobb i city, för allas säkerhet. Går utmärkt att ses på ex Kaphlans om du vill göra en kontroll av klockan (dock står köparen för den kostnaden).

IMG_2136.JPG


IMG_2167.JPG
IMG_2169.JPG
IMG_2170.JPG
IMG_2171.JPG
IMG_2172.JPG
IMG_2173.JPG
IMG_2166.JPG


Tack KS för annonsplatsen.
 
Senast ändrad:
Topp