Miller
Basic
- Pris
- 44000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Du behöver inte spela hästpolo för att uppskatta den här fina JLC Reverso GT (270.8.62) från 2013. Förutom originalarmbandet i brunt krokodilskinn skickar jag med ett svart dito, samt ett ljusbrunt i strutsskinn. Även dessa JLC och inköpta av mig relativt nyligen. Sammantaget har du en klocka som fungerar lika bra till jeans och t-shirt på sommaren, som till smokingen på nyårsafton. Och allt däremellan!
Klockan mäter 26x42 mm och för dig som inte är van vid modellen skulle jag säga att den upplevs ungefär som ett dressur på 37/38 mm. Alltså perfekt! Visarna är vackert blånade och urtavlan har den nyare, eleganta vågstrukturen. Inner- och ytterlåda, manual och cert (stämplat av italiensk handlare i mars 2013).
Klockan finns i Stockholm och jag gör helst upp affären F2F. Tack KS för annonsplatsen!
Klockan mäter 26x42 mm och för dig som inte är van vid modellen skulle jag säga att den upplevs ungefär som ett dressur på 37/38 mm. Alltså perfekt! Visarna är vackert blånade och urtavlan har den nyare, eleganta vågstrukturen. Inner- och ytterlåda, manual och cert (stämplat av italiensk handlare i mars 2013).
Klockan finns i Stockholm och jag gör helst upp affären F2F. Tack KS för annonsplatsen!
Senast ändrad: