• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger LeCoultre Ultra Thin Moon - Endast 56.500:- !!

Isodor

Audemars
Pris
56500
Returpolicy
Enl. ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes Jaeger LeCoultre Ultra Thin Moon.
Referens Q1368420
Jag är första och ända ägaren, köpt i Sverige.

Mer info om modellen finner ni bäst på Jaegers egna hemsida här:
http://www.jaeger-lecoultre.com/eu/en/watches/master/master-ultra-thin-moon/1368420.html

Klockan säljes i fullset, allt komplett, t.o.m ytterbox (finns ej med på bilderna).
Klockan bär idag ett Camille Fournet-band utav mörkblå nyans som jag köpt i efterhand, som är okristligt snyggt.
Bandet är exakt detsamma som originalbandet i dess mått osv. Originalbandet medföljer givetvis, som ni ser på sista bilden, vilket är svart, och i nyskick.

Klockan är i riktigt, riktigt bra skick. Gått igenom med lupp och det är knappt jag hittar en repa. Vilket både kan anses bra eller tragiskt.
Urverket är uppmätt till en gångavvikelse via toolwatch som motsvar mellan 7.5-8,5 spd vid mina 3 senaste mätningar vid dagligt bruk.
När jag köpte klockan gick den ca +6,3 spd. Detta var oktober 2013.
Den har i princip alltid gått i winder, och endast använd vid "finare" tillställningar,

Affären görs upp F2F i Stockholm på plats enligt ök.
Betalning görs i Swish.
Retur enligt ök.
Referenser på mig lämnas om så önskas.
Klockan förvaras lagrad på bankfack tills en köpare hör av sig.

Tidigare pris 61.500, 60.000, 59.000, 57.500. Nu endast 56.500:- :banghead:

Till det roliga då. Bilderna:
jlcwrist.jpg

jlckontrast.jpg

jlcbaksida.jpg

jlcset.jpg

jlcfram.jpg

jlcsidaskugga.jpg

jlcsidoprofil.jpg

jlcband.jpg
 
Senast ändrad:
Topp