• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag behöver hjälp!

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Jag har trillat dit igen! Har varit lite sugen länge på antingen en Seiko SKX007 eller 009, men kunde nu inte motstå frestelsen utan fingrarna liksom skrev av sig själva och det sunda förnuftet hade noll rösträtt. Klickade raskt iväg en beställning på en SKX009J3 (Japan made, oyster bracelet). En i mina ögon liten ikon som hör till "grund kitet" (i gott sällskap med 007) och ej heller särskilt dyr men jag har ju redan en massa klockor! Kan man anmäla sig till någon "anonymous horologys" grupp i Sthlm.? Dessutom toppade jag av bara farten högtidsstunden med en blå/röd NATO från e-bay. Nu vidtar den av oss alla så kittlande paketväntan. Ha en fortsatt trevlig söndag allihop!
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Hej!
image.jpg
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Fasen vad fina de är! Har en Black monster som ligger på posten och väntar på att jag ska komma hem, men en 007:a borde man ju ha för tillfällen då monstret är för stor? Hmm...
 
Topp