• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag besökte Eriksson Ur...

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Har varit där en gång.. Fick kanonservice, snabb hjälp att korta Plopplänken och laga/justera låset lite. Kostade några sköna hundralappar men det brydde jag mig inte om. Jag blev kär! Jag blev kär i den stiliga kvinnan som hjälpte mig. Inte bara var hon trevlig, hjälpsam och vacker! Hon bar även en VIT Plopp på vitt gummi! Vem faan hade inte fallit för den combon!!


Helvete!.... Jag blev Ploppsugen igen...
Hörde denna historia igår nör jag provade den
image.jpg

Du kan få slicka på min handled? Vill ju bara hjälpa till.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jodå,
Man får alltid ypperlig service och trevligt bemötande, oavsett säljare. Jag fick det när jag var en ivrig 18 åring som ville testa "allt" och jag får det än idag.
 
Ända tills man ser den live. Då är den svarta trist och tråkig och den blå alldeles underbar :)


Jag gillar att ha tråkigt :)
Skämt åsido, ingen modell som är på min shortlist oavsett (av olika skäl), tror ändå jag föredrar svart, mest är det kanske för man sett så många ex i blått under åren...
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Jag gillar att ha tråkigt :)
Skämt åsido, ingen modell som är på min shortlist oavsett (av olika skäl), tror ändå jag föredrar svart, mest är det kanske för man sett så många ex i blått under åren...


Jag gillar den svarta, men anledningen till att jag gillar den blåa mer, förutom att jag gillar blått, är att jag redan har en svart dykare (SubC).
Kul att variera lite. Vill inte att allt ska vara svart :)
 
Jag gillar den svarta, men anledningen till att jag gillar den blåa mer, förutom att jag gillar blått, är att jag redan har en svart dykare (SubC).
Kul att variera lite. Vill inte att allt ska vara svart :)


Variation är viktigt, och inte minst ett fullgott skäl till att rättfärdiga ytterligare en klocka i samlingen - sånt ställer jag mig alltid bakom!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hörde denna historia igår nör jag provade den
image.jpg

Du kan få slicka på min handled? Vill ju bara hjälpa till.
Mmmm... Kanske därför jag bara varit inne i butiken en gång... Varit och ryckt i dörren några gånger. Men de öppnar inte...
 

don.h

Cartier
Jaha, det verkar vara något knas med gångreserven på min nyinköpta Sinn U1 SDR. Fick pallra mig över till Eriksson Ur i Sundbyberg för att få ett utlåtande...

Väl där så möttes jag av två trevliga säljare. En kvinna, och en vältränad kille i glasögon. Jag kan redan säga nu att jag fick riktigt bra service. Var ju lite besviken över att behöva skicka iväg min Sinn, men jag blev genast lite gladare när de började plocka fram lite klockor som jag fick testa.

Äger än så länge ingen Omega, men efter att ha fått testat ett par så har jag bestämt mig att köpa minst en Omega i framtiden. Grymma klockor! Ploppen var till exempel hur cool som helst :)

De slängde även med lite kvällslektyr.
Tack Eriksson Ur! (rimmade)

Håller med, det är ett fantastiskt bemötande i butiken när man väll passerat dom avancerade säkerhetsdörrarna :) . Dock så tyckte jag inte att priserna var så attraktiva då en breitling jag tittat på var 3-4k dyrare där.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Håller med, det är ett fantastiskt bemötande i butiken när man väll passerat dom avancerade säkerhetsdörrarna :) . Dock så tyckte jag inte att priserna var så attraktiva då en breitling jag tittat på var 3-4k dyrare där.


Haha, jag hade också problem med dörrarna :)
 
Topp