• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag ger Er ordet: Blått ZD eller gult ISOfrane?

Blått ZD eller gult ISOfrane?

  • Blått ZD

    Röster: 27 35.1%
  • Gult ISOfrane

    Röster: 50 64.9%

  • Totala väljare
    77

Lauda

Patek
2-Faktor
AC8FA863-6C44-4477-9446-7B9F3D539469.jpeg
 

regnguden

Rolex
2-Faktor
Varför bara rösta på ena alternativet? Tycker att du ska köra på båda! Det gula isofrane passar perfekt till nationaldagen åtminstone
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Gult är snygg så här års.
Eller köp till ett blått ISOfrane och mixa gult/blått om du vill vara riktig unik :)
 

Lauda

Patek
2-Faktor
Gult för helvete, Tvärsnyggt nu när sommaren är runt hörnet!
Varför bara rösta på ena alternativet? Tycker att du ska köra på båda! Det gula isofrane passar perfekt till nationaldagen åtminstone
Tycker det gula ser grymt bra ut! Skön konstrast mot det blåa :)
Blått var riktigt smutt tycker jag.
Gult är snygg så här års.
Eller köp till ett blått ISOfrane och mixa gult/blått om du vill vara riktig unik :)
Gult är kaxigt! Våga vara kaxig!

-Tack för er inputs så här långt.

Enligt bilderna så har jag haft båda banden. Av ren rastlöshet råkade jag sälja mitt ISOfrane :banghead: Men behåller jag klockan då köper jag ett gult ISOfrane igen.

Klockan gör sig fin på båda. Man får tänka på att gummit från ZD ligger på 160kr på Watchgecko just nu medan ISOfrane ligger på 1600kr.

Då jag haft båda så kan jag säga att ISOfrane är mycket snyggt visuellt. Men jag tyckte att det var rätt hårt. Gummit från ZD var mycket mer praktiskt att ha göra med då det var betydligt smidigare att sätta på/ta av.

Just nu leder ISOfrane med nästan dubbelt så många röster så det verkar vara uppskattat hos de flesta :)
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
-Tack för er inputs så här långt.

Enligt bilderna så har jag haft båda banden. Av ren rastlöshet råkade jag sälja mitt ISOfrane :banghead: Men behåller jag klockan då köper jag ett gult ISOfrane igen.

Klockan gör sig fin på båda. Man får tänka på att gummit från ZD ligger på 160kr på Watchgecko just nu medan ISOfrane ligger på 1600kr.

Då jag haft båda så kan jag säga att ISOfrane är mycket snyggt visuellt. Men jag tyckte att det var rätt hårt. Gummit från ZD var mycket mer praktiskt att ha göra med då det var betydligt smidigare att sätta på/ta av.

Just nu leder ISOfrane med nästan dubbelt så många röster så det verkar vara uppskattat hos de flesta :)
Då är ju ett vettigt alternativ att köpa ett gult ZD till! Eller orange kanske..
 

Scipio

Patek
2-Faktor
-Tack för er inputs så här långt.

Enligt bilderna så har jag haft båda banden. Av ren rastlöshet råkade jag sälja mitt ISOfrane :banghead: Men behåller jag klockan då köper jag ett gult ISOfrane igen.

Klockan gör sig fin på båda. Man får tänka på att gummit från ZD ligger på 160kr på Watchgecko just nu medan ISOfrane ligger på 1600kr.

Då jag haft båda så kan jag säga att ISOfrane är mycket snyggt visuellt. Men jag tyckte att det var rätt hårt. Gummit från ZD var mycket mer praktiskt att ha göra med då det var betydligt smidigare att sätta på/ta av.

Just nu leder ISOfrane med nästan dubbelt så många röster så det verkar vara uppskattat hos de flesta :)
Hur kan man motivera att betala nästan 10 ggr pengarna för Isofrane? Finns det någonting som motiverar prisskillnaden? Jag är ute efter turkos och det är bara Isofrane som har så jag kan inte välja. :sorry:
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Hur kan man motivera att betala nästan 10 ggr pengarna för Isofrane? Finns det någonting som motiverar prisskillnaden? Jag är ute efter turkos och det är bara Isofrane som har så jag kan inte välja. :sorry:
Jag köpte ett Isofrane för 10 ggr pengarna idag. Jag samlade ihop argument och till slut var det värt det.
 
Topp