• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag hade tydligen inte varit snäll i år heller...

Tome

Cartier
Ingen Panna eller Rolex under granen i jul heller... :( Varför kan min fru inte förstå vad jag vill ha? Kan man få lite tips om hur man får sin bättre hälft intresserad av horologi?
 

Tome

Cartier
Bra tips! Har dock försökt ge henne finare klockor, men hon tycker det är bortkastade pengar. Hon gillar sina plastklockor för en tusing. Tror dock jag ska ge henne en Rolex eller Omega nästa år och se reaktionen, men är ganska säker på att hon skulle bli gladare för en spabehandling... Hon är anti-statusprylar.
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Min erfarenhet är att man ska hålla dem lagom oförstående och insatta i sitt intresse.
Helt ok att kasta på dom en klocka men mer tror jag inte är nyttigt.
Skulle jag säga till min fru " jag önskar mig denna, den kostar 45.000" så skulle hon nog inte nappa på det
och säkert ifrågasätta resten av ens "hobby".
Denna gav jag min fru och hon älskar den. Anar nog att den inte är gratis, men mer är det inte.
rs9rr1O.jpg

/J
 
Topp