• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har begått ett (stil)brott

Warwian

Cartier
I egenskap av 91a blev jag helt ändlöst avundsjuk på de lyckligt lottade 92orna i tråden. Både klockor och babes? En kombination jag var övertygad om var omöjlig. Beror det kanske på att jag bor i Västsverige? Eller för att jag håller mig till mögel? Några tips?

Snygg GMT förresten!
 

Anden

Cartier
2-Faktor
I egenskap av 91a blev jag helt ändlöst avundsjuk på de lyckligt lottade 92orna i tråden. Både klockor och babes? En kombination jag var övertygad om var omöjlig. Beror det kanske på att jag bor i Västsverige? Eller för att jag håller mig till mögel?

Snygg GMT förresten!


Jag är också 92a och har varken babes eller GMT... Har desto mer sprit dock, det kanske är förklaringen?
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Jag är 92a, ingen GMT, men snart en betydligt mer spektakulär rolex. Babes vet jag inte, men kvinnosällskap är det ingen direkt brist på. Ingen sprit - kan det vara nyckeln? :D


Jo, jag vet allt vad du har på ingång. Och är det vad det tror jag är blir det nog ingen brist på sällskap i framtiden heller för din del! ;)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Med såna bakgrunder på bilderna får du ha G-Shock till frack om du vill. Det är ändå ingen som märker.
 

hollow123

Rolex
I egenskap av 91a blev jag helt ändlöst avundsjuk på de lyckligt lottade 92orna i tråden. Både klockor och babes? En kombination jag var övertygad om var omöjlig. Beror det kanske på att jag bor i Västsverige? Eller för att jag håller mig till mögel? Några tips?

Snygg GMT förresten!

Äsch gräset är inte grönare i stockholm. Jag är 91a och göteborgare, släng iväg ett PM så löser vi nått här :)
 

jabla

Sarlacc
Jag för just nu en dialog med min älskarinna angående hur mycket champagne jag behöver bjuda henne på för att få stuva nere hela klocklådan i dekolletaget och sedan få publicera bilden här.
Hon är inte helt såld på idén, men fortsättning följer.

Lite ost också så kanske hon nappar. :D
 

Anfield

Panerai
Helt sant, tuttarna är födda -95, jag -92 och klockan -98. Refen på dinkan är 16700 :)

92 var jag ihop med KSP-58

12911603_8ATRiy.jpg
 

Onelund

Rolex
Jag för just nu en dialog med min älskarinna angående hur mycket champagne jag behöver bjuda henne på för att få stuva nere hela klocklådan i dekolletaget och sedan få publicera bilden här.
Hon är inte helt såld på idén, men fortsättning följer.
jag har en flaska polsk vodka som är spetsad med honung, den kanske funkar :)
 

Marckus

Panerai
Hoppas inte att fadern till de uthängda flickbrösten är aktiv på forumet då födelsemärkena borde vara lätta att känna igen... Måste vara tufft att vara farsa i vissa avseenden....
 
Topp