• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har köpt en guldrolex

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har suktat efter en DD ett bra tag. Funderat. Läst på. Letat. Och när ett i mitt tyckte riktigt fint ex dök upp så var det ju, i sann KS-anda, bara att köööööööra. Och idag landade alltså en 18238 från sent åttiotal i brevlådan. Lyckas inte på något sätt fota den rättvist med min iPhone, IRL är den otroligt vacker. Kan det här äntligen vara min keeper? :rolex: :cigar:

bild 1(1).JPG



bild 3.JPG



bild(24).JPG

Grattis !!, den är verkligen inte fel. Blir lite sugen :)

Gillar den blåa tavlan väldigt mycke ;)


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 
  • Like
Reactions: pnt

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Citerar lite Mange Schmidt :D; nu simmar jag runt i mitt pengahav
och har inga planer på att lägga av
varför skulle jag göra det
jag mår som en gud, min plånbok är fet
och det är
glassigt
glass glassigt

Jaja...ett stort j... Grattis är på plats iaf :wideyed:, den är super duper NICE!
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Toung! Hoppas du gjort din hemläxa när det kommer till dessa tavlor då de är kopierade. Min degradee hälsar!

Har kvitto på den nya blå tavlan och originaltavlan kvar så det känns safe! Din är out of this world, otroligt läcker! Den var inspirerande när jag letade efter mitt ex :)
 
Topp