• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag har tänkt på en sak..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har en liten önskan, och det är att när ett objekt är sålt på den eminenta "Handla" delen av forumet kan man väl skriva det i rubriken.. Inte skriva det som ett svar under tråden. Om man bara "ändrar" annonsens rubrik så framgår det med all önskvärd tydlighet att prylen är SÅLD och det blir ingen BUMP av ett objekt som egentligen inte behöver någon mer uppmärksamhet. Tror till och med att våra Landsfäder och forumpatroner tänkt på detta och nämner det i reglerna kring "Handla" delen..
Eller? Är det bara jag?.... ;)

Ps: faan ta den som gräver fram en annons där jag själv missat detta.... :evil:

Kan hålla med om det fastän jag själv gjorde det felet igår. Försökte faktiskt att ändra rubriken först men fick inte till det.

Så om någon vet hur man ändrar rubrik när man använder Tapatalk så får ni gärna hojta till? Kanske måste öppnas i Safari först?

Tillbaka
Topp