• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Jag har uppgraderat dig" sa hon med ett leende...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Undrar hur utsikten ser ut från de nergraderade rummen?;-)
image.jpg


BTW??!! Finns det ngn Skellefte KSare som är birasugen så hör av er..,
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är där imorgon om du är kvar.
Nope, åker ner mot Umeå och Ö-vik imorrn fm., tyvärr:-(
Kom just på att de nedgraderade rummen förmodligen har utsikt mot mitt fönster...
Det blev ingen bira 16610 kände mig "vuxen" idag så det blev rödtjut istället ;-) å andra sidan är kvällen ung...
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Nope, åker ner mot Umeå och Ö-vik imorrn fm., tyvärr:-(
Kom just på att de nedgraderade rummen förmodligen har utsikt mot mitt fönster...
Det blev ingen bira 16610 kände mig "vuxen" idag så det blev rödtjut istället ;-) å andra sidan är kvällen ung...

Synd, jag var på väg ned men fastnade i Luleå.
 

16610

Patek
2-Faktor
Nope, åker ner mot Umeå och Ö-vik imorrn fm., tyvärr:-(
Kom just på att de nedgraderade rummen förmodligen har utsikt mot mitt fönster...
Det blev ingen bira 16610 kände mig "vuxen" idag så det blev rödtjut istället ;-) å andra sidan är kvällen ung...

Härligt! Öppna en flanera rött nu. Ska tänka på dig! Sambon är ändå sur;)
 

Barnesjake

Breitling
Synd att jag är i S-vall ikväll! Newbie på forumet men hade gärna bjussat en klockbroder på en öl på sin hemmaplan;-)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tyckte jag kände igen byggnaden. Hade gärna hakat på men kommer hem från jobbresa ikväll och frun uppskattar nog inte om jag genast drar iväg igen och lämnar henne med två skrikiga ungar. Vilken otur, man är inte bortskämd med GTGs i den här stan precis!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tyckte jag kände igen byggnaden. Hade gärna hakat på men kommer hem från jobbresa ikväll och frun uppskattar nog inte om jag genast drar iväg igen och lämnar henne med två skrikiga ungar. Vilken otur, man är inte bortskämd med GTGs i den här stan precis!
Nämen va faan!! Ta med dem! :)
 

demondave

Rolex
Dom nedgraderade rummen är bakom porten i din bild. Gött flyt med uppgraderingen! :)

Svenska småstäder bjuder en intressant flora värdelösa hotell. Glad jag har mitt rum med mig när jag jobbar.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Vissa utsikter från rummen är ju fruktansvärda.. Typ den du visade.
Bodde i torslanda på arken förra sommaren, och fick ett rum med utsikt över havet.. Ibland har man tur.
 
Topp