• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag impulsköpta en låda NOS urtavlor - vad gör jag nu?

Larstl

Basic
A311483E-4B50-4EFC-B004-5954AA1C2D20.jpeg
F8C3E8AB-9F05-49ED-A341-1381818BDBED.jpeg
51939E07-7C72-4C34-85D4-EC79306B589F.jpeg
Bästa KS,

Flanerade på stan och sprang på en låda NOS urtavlor. Kanske fem till femton av varje urtavla på bilden; alla riktigt fina, invirade i papper och så NOS det kan bli. Min första tanke var; ”vad ska jag med dessa till”, men bestämde mig för att komma på det på vägen hem. Är nu hemma och har ännu ingen aning om vad jag ska höra med de. Helvete....

Således klocksnack - vad gör jag nu? Finner mig i att det var ett impulsivt köp? Försöker cut my losses? Gör något av de?

Förslag och idéer är välkomna! Som ni säkerligen förstår är jag gärna ute efter kreativa idéer eftersom jag postar i denna forumdel.

Du har ju några snygga svarta ibland dom! Jag skulle nog försöks hitta objekt på Tradera och eBay med kassa tavlor, och görs snygga med ny tavla!

Tillbaka
Topp