• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag klickar på symbolen för "senaste inlägget" i en tråd,

Rivalen

Rolex
men jag kommer inte dit. Så jag som gillar att läsa bakifrån i trådar jag tidigare läst i får inte det flyt som man får när "senaste inlägget" knappen gör sitt jobb. Bara jag?
 

max

Dancing Queen
Re: Jag klickar på symbolen för "senaste inlägget" i en tråd

nope samma här, dock tror jag att det borde stå "senaste olästa inlägget" vilket denna knapp verkar försöka anpassa sig till. Dvs om det är en tråd med 30 poster som du aldrig öppnat tidigare kommer den starta från första posten, osv. Detta verkar inte alltid fungera det heller men jag tror att det är så den knappen försöker göra :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Re: Jag klickar på symbolen för "senaste inlägget" i en tråd

Precis - du kommer till det senaste olästa (för dig) inlägget.
 

Rivalen

Rolex
Re: Jag klickar på symbolen för "senaste inlägget" i en tråd

När det funkar så är det ju perfekt - tack! Förklarar varför jag aldrig kan läsa bakifrån i eviga klocktråden t ex och jag var van från ett annat (datasäkerehets) forum att man kom till sista oavsett när man var inne sist.

:D
 
Topp