• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag lovar! Jag vet att det är FREDAG imorrn...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vill bara tala om att jag har full koll på veckodagarna denna vecka också!! Appropå full så är jag snart det om jag har lite tur...;-)
Då morgondagen är den första klämmdag som chefen sagt att vi inte behöver jobba om vi inte vill...?! Så kan ni ju lugna er med sms terror och faketrådsskpande till efter 08:36 eller vad jag nu bestämde... Jag HAR koll!! Lovar och svär!!
Skål på er!! Särskilt mina Paneristivänner som har en AW idag trots den lediga dagen! Ha det så gott. Hoppas ni hittade ngn uteservering!!
image.jpeg

Jajaja!! Jag vet! Denna sida av huset ska målas!! Imorrn.. Jag gör det imorrn...:)
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Vill bara tala om att jag har full koll på veckodagarna denna vecka också!! Appropå full så är jag snart det om jag har lite tur...;-)
Då morgondagen är den första klämmdag som chefen sagt att vi inte behöver jobba om vi inte vill...?! Så kan ni ju lugna er med sms terror och faketrådsskpande till efter 08:36 eller vad jag nu bestämde... Jag HAR koll!! Lovar och svär!!
Skål på er!! Särskilt mina Paneristivänner som har en AW idag trots den lediga dagen! Ha det så gott. Hoppas ni hittade ngn uteservering!!
image.jpeg

Jajaja!! Jag vet! Denna sida av huset ska målas!! Imorrn.. Jag gör det imorrn...:)
Haha
Tackar min gode herre!

Ha det riktigt gött själv
 
Topp