• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag måste berätta ngt om underbart och sällsynt..

Henrik är en trevlig prick! Vi har oxå träffats för fika å klocksnack. Att vi sedan jobbar i samma bransch gav oss än mer att tjôta om!

Good guy, helt enkelt!

(F-n, vilken ryggdunkartråd det här blev...)

Men det är ju just sådana här möten som gör forum som KS värda att hänga på!

Härligt! Det är EXAKT den här känslan jag fick av Klocksnack när jag skummade igenom de två stora klockforumen i landet och sedermera valde att regga mig just här.

Underbart! Extra skönt att veta att både Ricrob och plattfot ska med på Års-GTGn! Kommer bli hur trevligt som helst att få träffa en riktig gent... Och Ricrob ;)

Härligt att läsa, som många andra skrivit men det är sånt här som gör KS så trevligt och lite unikt!

Är det en ryggdunkartråd så är det, därför måste jag spä på med att säga responsen på den här tråden säger ju allt och lite till.. KS och dess medlemmar regerar, yeah!

Härlig tråd att vakna till!
Men den bekräftar min sköna känsla för forumet, kul att vara delaktig!

iPhone | Tapatalk

Även jag känner att jag vill deltaga i ryggdunkandet. Hoppas att de medlemmar som slunkit in här på forumet och
som enligt vissa andra trådar inte har fått samma uppfostran, lär sig något av plattfot om hur vi vill att vänskapen
här skall fungera. ;)

Tillbaka
Topp