• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag måste erkänna ett par saker..

Ricrob

Patek
Först och främst, jag har till slut fallit offer för Rolex-spöket! :eek:

Sedan erkänner jag här lite skamset att leben är min idol.. ;)

Slutligen erkänner jag att jag drog ut på den här affären ett par dagar bara för att få kasta in den sista inkommande Rollen i den kanske sjukaste månaden i klockinköpens historia! :mrgreen:

Jo, en sak till... 40 mm känns faktiskt helt ok, t.o.m. efter ett direkt byte från Ploppen.. Jag är sjukt nöjd och lycklig (just nu)! :D

Nu ska jag gå avvänjningskurs för att sluta posta smiley's.. :geek:







Slutligen, tack till er som hjälpte till med råd och tips och till er och alla andra, vid första antydan till att jag börjar bli bajsnödig pga denna, så säg till eller ge mig en örfil, så åker den bums!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    418.9 KB · Visningar: 498
  • image.jpg
    image.jpg
    336.1 KB · Visningar: 495
  • image.jpg
    image.jpg
    476.3 KB · Visningar: 498

ZQT

The Banker
2-Faktor
SÅJA! ÄNTLIGEN!!!!! :mrgreen: Mästerflipparen Rickard är igång igen!!! :mrgreen:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Stort Grattis till Rolex stekigaste modell. En av de få klockor som alltid är rätt! Är det den vi hade kontakt om och blev det som jag rådde?
 

BME

Cartier
Läckert och grattis!
Jag tycker det var ett bra byte och hoppas du fortsätter vara nöjd!
Och om ( :D ) flipparsjukan slår till inom kort igen så skicka ett pm ;)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Stort grattis och skön taktik att hålla på det för att bli sista Rolex. Vi har dock i skrivande stund sju timmar kvar på månaden, så det kan ju fortfarande trilla in ett par ;)
 

David

Bödeln
easy rider skrev:
Stort grattis och skön taktik att hålla på det för att bli sista Rolex. Vi har dock i skrivande stund sju timmar kvar på månaden, så det kan ju fortfarande trilla in ett par ;)
Precis min tanke. :)

Det svider fortfarande att jag har sålt men inte köpt, och priset är riktigt fint på den här:
IMG_2292.jpg


(Som tur är hinner den inte fram idag, så den skulle väl ändå inte räknas? Jag kan andas ut.)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Underbart!! Grattis grattis, nu måste vi luncha snart igen :D
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Grymt! Grattis!!! Den är verkligen tokläcker den där.


Och du vet att Gavve är på jakt efter en likadan om du känner dig flippbenägen inom en snar framtid. :D
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Jag måste erkänna ett par saker..

Haha, sinnessjuk månad!

Två grattis; ett till att Du höll ut så länge med den fläskiga kg-dykaren, och ett till den nya stekarklockan!! :)
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Grattis! En riktigt tung klassiker. Vänta bara tills vårsolen får sätta sina strålar i tavlan.

Grattis igen!
 

Ricrob

Patek
Tack för alla grattis än så länge och min haka hänger av förvåning att inga gliringar kommit än! :D

@Spence, det är densamme och det blev ok till slut och det känns skitbra! Den är MYCKET finare irl än på bilderna ser jag nu.

@Fryken, jag vet men jag har en känsla av att han kommer hitta en innan denna ska ngnstans... Eller..? ;)

@Ricvin, det var nästan så att jag hoppade av affären när du var så juste att komma med plopp-straps men nu ser jag fram emot nästa lunch så du får dem tillbaka!

@leben, Porsan, Ricvin och Spencer66, tack igen för att ni agerat bollplank och expertpanel!
 
Topp