San Gennaro
Basic
Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Det var ju spännande, du vågade inte presentera dig själv..
Josef B skrev:Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Lika bra, annars hade du o han varit på väg till RobE och ny Rolex inhandlat![]()
leben skrev:Lite som att möta Jesus. Alla talar om honom men ingen har träffat honom.![]()
Barda skrev:Jag har sett honom på gymmet en gång. Tunga vikter, guld Rolle på Nato....
Barda skrev:Jag har sett honom på gymmet en gång. Tunga vikter, guld Rolle på Nato....
Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
masterkiller skrev:Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Då hade det ju blivit ett GTG, och då kändes det direkt osäkert för San Gennaro, Birger Jarlsgatan är ju en rätt farlig plats...![]()
CaptainOats skrev:masterkiller skrev:Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Då hade det ju blivit ett GTG, och då kändes det direkt osäkert för San Gennaro, Birger Jarlsgatan är ju en rätt farlig plats...![]()
Haha :lol:
Spencer66 skrev:CaptainOats skrev:masterkiller skrev:Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Precis min tanke! :mrgreen:
San Gennaro skrev:Spencer66 skrev:CaptainOats skrev:masterkiller skrev:Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Jag stod på löpbandet på Metropolis, för övrigt inte ett säkert ställe =)
Kändes minst sagt lite "over the top" att springa ut och hälsa .
Frekventerar du området ofta så kommer jag hälsa nästa gång, nu har du ju bjudit till ..
San Gennaro skrev:Spencer66 skrev:CaptainOats skrev:masterkiller skrev:Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Frekventerar du området ofta så kommer jag hälsa nästa gång, nu har du ju bjudit till ..
Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Spencer66 skrev:CaptainOats skrev:masterkiller skrev:Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
Vågar träna där? Är ju det farligaste gymmet i stockholm med tanke på skottlossningen!
masterkiller skrev:Spencer66 skrev:San Gennaro skrev:Upptagen i ett intensivt samtal gåendes med okänd på Birger Jarlsgatan.Såg allvarstyngt ut.
Via Tapatalk
CaptainOats skrev:Var det Agnelli style eller körde Spence utan jacka mitt i vintern![]()
Spencer66 skrev:Fast om någon hade sett mig så vet de att jag ALDRIG skulle bära klocka när jag gymmar! I övrigt med tunga vikter och Golds Gym tisha så stämmer det![]()
Barda skrev:Spencer66 skrev:Fast om någon hade sett mig så vet de att jag ALDRIG skulle bära klocka när jag gymmar! I övrigt med tunga vikter och Golds Gym tisha så stämmer det![]()
nästa gång jag ser dig på spårvagnshallarna så lovar jag att hojta
![]()
No, gör samma som du. Tränar inte med klocka. Undantag från längd, utför och löpning. Då får pulsklockorna hänga med (polar/suunto)Spencer66 skrev:Barda skrev:Spencer66 skrev:Fast om någon hade sett mig så vet de att jag ALDRIG skulle bära klocka när jag gymmar! I övrigt med tunga vikter och Golds Gym tisha så stämmer det![]()
nästa gång jag ser dig på spårvagnshallarna så lovar jag att hojta
![]()
Har du en sea dweller?