Idag när jag stöttade frugan inför hennes tjejmil på gärdet så konstaterade jag att det vimmlade av stålsubbar. Riktigt förvånande. Såg säkert ett femtontal utan att anstränga mig. StockholmsSyndrom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JappIdag när jag stöttade frugan inför hennes tjejmil på gärdet så konstaterade jag att det vimmlade av stålsubbar. Riktigt förvånande. Såg säkert ett femtontal utan att anstränga mig. StockholmsSyndrom?
Old newsIdag när jag stöttade frugan inför hennes tjejmil på gärdet så konstaterade jag att det vimmlade av stålsubbar. Riktigt förvånande. Såg säkert ett femtontal utan att anstränga mig. StockholmsSyndrom?
Hur är det - är de kopior på Rolex eller inte?Det är säkert bara Steinharts
Mentaliteten är ju lite att om du väljer något annat måste det vara något dyrare, annars har du bara köpt den för att du inte har råd med Rolex.Alla ska ju ha en Rolex här i Sthlm, för att kunna ”passa in”.
Mentaliteten är ju lite att om du väljer något annat måste det vara något dyrare, annars har du bara köpt den för att du inte har råd med Rolex.
Hur har det gått för dig då?Alla ska ju ha en Rolex här i Sthlm, för att kunna ”passa in”.
Du menar väl Klotet,Mentaliteten är ju lite att om du väljer något annat måste det vara något dyrare, annars har du bara köpt den för att du inte har råd med Rolex.
Du menar väl klotet,Alla ska ju ha en Rolex här i Sthlm, för att kunna ”passa in”.
Ja, detta är naturligtvis globalt. Mindre bland entusiaster, men man ser det även här på KS.Du menar väl Klotet,
Stockholm befolkningsmässigt är som en förort i en Världstad.
Mentaliteten är ju lite att om du väljer något annat måste det vara något dyrare, annars har du bara köpt den för att du inte har råd med Rolex.
Jag är inte från sthlm, men kan säga att snacket är lika här i GBG, speciellt bland dem som inte har någon koll på klockor. Att köpa en Rolex är ju tryggt, ingen kommer se ner på dig. Lite som att köpa en Canada Goose 2005.Ja vad ska man egentligen säga om Stockholm?
Tycker ni löser det riktigt bra själva![]()
Jag är inte från sthlm, men kan säga att snacket är lika här i GBG, speciellt bland dem som inte har någon koll på klockor. Att köpa en Rolex är ju tryggt, ingen kommer se ner på dig. Lite som att köpa en Canada Goose 2005.
Finns väl ingen anledning att byta då.Det är tyvärr så överallt.
Vill gå ifrån Rolex men finner verkligen ingen annan klocka jag gillar så mycket för tillfället.
Blancpain Fifty Fathoms diggar jag skarp men den är så ohyggligt stor....
Man kan nog inte ta för givet att alla är äkta.Idag när jag stöttade frugan inför hennes tjejmil på gärdet så konstaterade jag att det vimmlade av stålsubbar. Riktigt förvånande. Såg säkert ett femtontal utan att anstränga mig. StockholmsSyndrom?