• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag vill INTE ha sällskap för en öl eller 2 i Halmstad idag 11/9...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte försöka mig på en teknik som är väl beprövad när det gäller att få barnen att göra som man vill...
Det har ju inte blivit ngt dundrande gensvar på mina GtG inviter på sistone..
Vill alltså bara meddela att jag INTE vill ha sällskap på Halmstads pubar i eftermiddag... Är ni i Halmstad och ölsugna så kan ni väl meddela här i tråden vilken lokal ni kommer befinna Er i så går jag INTE dit..
Skulle helst slippa en AfterWork GTG men kan lika gärna slippa en GTG över lite mat också.
Min kollega fdymek som också han är KSare dyker upp lite senare än jag, lagom till käket.. Men jag är törstig så jag orkar inte vänta.
Håll utkik efter denna så vet ni vem ni ska undvika i Halmstad idag..
4E38DFA3-611B-4F6B-9C67-AE0E7AB7BBBA-3121-0000023A6EA2B692_zps7e6e5214.jpg
 

David

Bödeln
Vad sägs om att skapa en tråd där du kontinuerligt och i god tid fyller på med orter och datum som du kommer att besöka, så att man kan planera att undvika just dessa platser?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ungefär vilken tid skall man hålla sig borta från centrum? RicVin
Efter 16:30-17:00 och framåt tack:) Vi kan vara mer specifika i PM om det finns intresse av att hålla sig undan:)
Och till er andra :p
Förresten så finns redan den tråd som föreslogs här ovan. Tror tom att jag skrev vilket datum Halmstad skulle besökas. Iofs så skrev jag inte INTE i den tråden..;-)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Blir enkelt för mig att INTE komma till Halmstad idag. (Och nu fick du den vuxnes svar...).

Var för övrigt väldigt länge sedan jag var i Halmstad. Stannade bara i utkanten för att tanka bil och familj i somras...

Posta bilder från ensamheten ikväll, vetja. :D
 
Topp