• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag vill också ha paketöppning i januari!

Rber

Audemars
2-Faktor
Men tyvärr blir det bara ett snabbt skott på min nyss inkomna budget-schweizare. Tack Hubbatix!

TISSOT.JPG


Galet mycket klocka för pengarna. Kommer på ett helt ok gummi med ordentligt spänne. Jag föredrar dock mitt camo-textil/läder!

Detta är min första kronograf(!) och är stämplad med inköpsdatum på min födelsedag, bara en sån sak...


Skål!
 

jabla

Sarlacc
Grattis till en fin klocka, jag tycker du nedvärderar en mekanisk Tissot kronograf genom att kalla den budget Schweitzare.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
jabla skrev:
Grattis till en fin klocka, jag tycker du nedvärderar en mekanisk Tissot kronograf genom att kalla den budget Schweitzare.
Oj! Inte alls min mening att det ska framstå på det viset. I detta fallet kallar jag den budget endast i den mening att den ligger i en avsevärt lägre prisklass än vad medelmåttet anger för en klocka från Schweiz. Eller är jag ute och cyklar?

Tissoten är GRYM. Ligger tveklöst i en klass för sig om man ser till priset, även jämfört med min Seiko på samma nivå. (Och med det sagt inget ont om Seiko, jag älskar Seiko).
 

jabla

Sarlacc
Jag vet hur det kan bli, när jag läser vissa av mina inlägg i efterhand ser jag hur de kan misstolkas :oops:
Väldigt prisvärd Schweizare tycker jag är en bra beskrivning.
 
Topp