• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaha, då vart man sugen på en djävla DD igen då...

K-S

Rolex
2-Faktor
Efter att ha sålt min enamel dialade DD kan jag inte påstå att jag känt ett jättesug, inte heller när det dykt upp otaliga här heller utan jag har helt enkelt känt att stålet funkar bra för tillfället och ämnar förstora samlingen med diverse stålur igen när bilinköpen är avklarade sist i raden var ju B-1an i förra veckan, nåväl nog om mig nu och mitt skitsnack. Den här DDn dök upp och hög tag i mig med näbbar och klor, har sett den någon gång för några år sedan på Jakes rolex blog, den här tavla är TO DIE FOR (tjej fniss).

http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2688/vara/1022625

Vem hugger först? :cigar:

Jag har inte riktigt ställt in mig på om jag vågar mig in på guldet innan jag nått 45-50 igen..... :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är så många på KS som smaskar efter den DDn så det blir spännande att se hur dyr den blir och vem den hamnar hos. :)
 
  • Like
Reactions: K-S

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Älskar den! Hur skadad är urtavlan? Eller är det som alltid att det står att tavlorna är skadade fast de är i toppskick?
 
  • Like
Reactions: K-S
Topp