• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jakobb

Väldigt nöjd köpare av en 16710 tackar för en mycket trevlig affär! Skulle inte tveka på att göra business igen!

Köpte en vintage Rolex av honom, enkel och bra att ha och göra med. Tre timmar mellan första kontakt och avslutad affär :)

Sålde en klocka utan problem, efter ett kort pm stod @Jakobb i min lägenhet och drog på sig klockan. Trevlig medlem och han bjöd på en av de smidigare affärer jag gjort!

110% goodguy i min bok!

Jag gjorde för några dagar sedan affär med Jakobb. Jag betalade i förskott med swish och fick varan dagen efter. Perfekt. Riktigt good gajj.

Köpte klocka av Jakob och det hela gick väldigt smidigt. Ärlig och smidig person. Går i god för Jakob som säljare alla dagar i veckan, och handlar gärna igen.

Senast ändrad:
@Jakobb tog tag i ett mindre gruppköp för min och några andra KSares del. Jäkligt bussigt och så skickade han grejerna sen :)

Tveklöst en GG som jag även träffat vid flera tillfällen.

Tillbaka
Topp