• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Jam Home Made (Musse Pigg), Longines Hydroconquest, Furlan Marri och Omega Genève (såld)

Virgo

Silver
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag säljer av några klockor. Kan skickas mot förskottsbetalning och fraktkostnad.

Musse Pigg Jam Home Made (by citizen)
En rolig musseklocka som lanserades runt 2011, tillverkad i liten upplaga av Jam Home Made i samarbete med Disney. Klockan har datum och Musse byter ögon varje veckodag, automatiskt urverk med quickset på ögonen och datum, 38mm boett och 20mm lugs. Originalspänne följer med, dock inte originalnato eller andra tillbehör. Klockan har ett nagg i glaset kl 12 och några märken på bezeln kl 12 och strax under kronan, annars i fint skick.
Prisidé 6 000 kr
IMG_3411.jpeg

IMG_3406.jpeg
IMG_3408.jpeg
IMG_3407.jpeg

Longines Hydroconquest . L3.642.4.96.6
Klockan är köpt av mig 2015 och säljs fullset. Den är 42 mm med datumfunktion, quickset. Klockan har använts väldigt sparsamt och kommer på ett passande blått gummi. Klockhuvudet är i mycket fint skick enda spår av användning jag kan se är på baksidan av bandhornen efter länkbytet gissningsvis (detta kan urskönjas på bilderna). Länken som följer med klockan har några hairlines/repor, (dock inte de extra länkbitarna som medföljer). Klockan är varken servad eller trycktestad.
Prisidé: 7 000 kr
IMG_3425.jpeg

IMG_3426.jpeg
IMG_3427.jpeg
IMG_3428.jpeg
IMG_3429.jpeg

Furlan Marri Havana Salmon
Klockan är som ny och kommer fullset (inkl. det med följande originalläderband som aldrig använts) och är en av deras första modeller som tillverkades.
Prisidé: 10 000
IMG_3419.jpeg

IMG_3420.jpeg
IMG_3421.jpeg
IMG_3422.jpeg
IMG_3431.jpeg

Omega Geneve SÅLD
En klocka jag har väldigt lite information om som jag köpte via auktion 2017 och den har inte servats sedan dess och jag vet inte om det skett någon service dessförinnan heller. Den har manuellt urverk och guldfärgen har skalats bort i olika stor omfattning på samtliga bandhorn och även mellan klockan 1-3 på sidan av boetten samt tendenser till bortskalning mellan 11-1 på ovansidan av boetten. Bakboetten är i stål och den mäter mellan 30-33 mm (jag har tyvärr inget bra mätverktyg) och är riktigt trevlig att bära. Den kommer utan tillbehör med no-name band och lås.
Prisidé: 2 000
IMG_3412.jpeg

IMG_3416.jpeg
IMG_3413.jpeg
IMG_3417.jpeg

Om ni har några frågor, funderingar, vill ha fler bilder eller något annat så är ni varmt välkomna att höra av er!

Tack för annonsplats KS!

Bilagor

• IMG_3428.jpeg
    IMG_3428.jpeg
    756.4 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp