• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

James Bond nördar på forumet??

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Sitter och tittar på en gammal Bond-film från -73. Live and let die. Han har Rolex i filmen och även någon pulsar. Men i en scen när han kör båt så sitter helt klart något annat på armen. Länken säger speedmaster men mer än så får jag inte ut.
Så skjut nu nördar!
image.jpeg

/j
 

Icaras

Rolex
Ser ut som sub dials 6-9-12 (?), i så fall ingen vanlig speedy. Men annars skulle det ju kunna vara någon Mark-modell, även om den ser lite väl tunn ut på din bild och inga synliga pushers :)
Länken ser däremot ut som en vanlig speedylänk.
 
Senast ändrad:

paradis

Audemars
Sitter och tittar på en gammal Bond-film från -73. Live and let die. Han har Rolex i filmen och även någon pulsar. Men i en scen när han kör båt så sitter helt klart något annat på armen. Länken säger speedmaster men mer än så får jag inte ut.
Så skjut nu nördar!
image.jpeg

/j
Konstigt, det står att han hade i filmen, Hamilton ock Rolex.
 

paradis

Audemars

nikkar07

Breitling
Sitter och kollar på samma film, vilken jag säkert sett 30 ggr, har haft ganska bra pejl på Bondklockorna men denna "miss" hade även jag missat . Moore är ju en finkännare av rang.
 
Topp