Laddar...
Nymans Ur 1851

JCE

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av JCE, 2 september 2014.

1. JCE
    Trådstartare

JCE Stormtrooper

Från:
    Lielax
    Min referenstråd startad.

Tacksam för all feedback;)

2. fräspaul

fräspaul Ewok

Jag har nyss köpt JCEs Kemmner Seahorse. https://klocksnack.se/threads/seahorse-by-kemmner.18995/

Eftersom jag inte har några inlägg sen tidigare kunde jag inte skriva i annonsen så all kommunikation sköttes via PM. JCE har skött allt snyggt och trevligt. Snabb frakt. Från Finland till min dörr på två dagar (plus lördag söndag). Dessutom är klockan i ypperligt skick!

JCE = Good Guy!

JCE gillar detta.
  3. -JL-

-JL- Y-Wing pilot

Från:
    Göteborg
    Har handlat av JCE vid ett par tllfällen.
    Supertrevlig och serviceminded. Helt klart en goodguy, kommer att handla igen :happyhappy:

4. Floduttern

Floduttern X-Wing Pilot

Från:
    Pescespada Island
    Köpte en klocka av @JCE, snabba och bra svar på mina frågor. Skickades snabbt efter betalning. 100% Goodguy.

JCE gillar detta.
  5. azcii

azcii X-Wing Pilot

Från:
    City 17
    Köpte ett bandbytarverktyg och ett läder av JCE.

Supernöjd med hela affären! Han var väldigt hjälpsam och tog sig tid att svara på alla mina frågor. 110% Good guy!

6. Dahl

Dahl Ewok

Handlade en klocklåda av JCE via hans företag (Kellotarvike). Oerhört bra service från hans sida och han upplevdes som väldigt trevlig, tillmötesgående och enkel att ha och göra med. Snabb och spårbar frakt från Finland - så inga konstigheter där heller.

Riktigt nöjd med mitt köp och kommer definitivt att handla via hans webbshop om jag behöver något mer. 110% Good Guy

7. Jaggis

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Handlat Isofrane, Tropic-gummin och natoband från @JCE. Hur bra service som helst. Goodguy!

8. Birkhellman

Birkhellman Y-Wing pilot

Köpt klocka! Inga problem, goodguy!

9. Ernesto

Ernesto AT-AT driver

Köpt över 20 st. läderband till jobbet. Fick en gåva till mig själv på köpet. Mycket serviceminded! Snabb leverans.

Handlar gärna igen!

10. Aston

Aston Stormtrooper

Köpte en klockrem. Bra och smidig affär, goodguy