• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JDQ

JDQ

Panerai
2-Faktor
Hej!
Har nu genomfört mina första försäljningar på ks så skulle uppskatta om ni som jag har handlat med kunde lägga några ord som referens för kommande affärer! :)
 
Senast ändrad:

Fredgusta

Panerai
Köpte en fantastisk Ball Engineer II Ohio från Gustav och blev väldigt nöjd, bra kontakt och snabb respons på PM. klockan var i beskrivit skick (mer eller mindre helt ny)
14370633277842040938723.jpg
Tack igen för en bra affär!
 
  • Like
Reactions: JDQ

Smp15

Omega
Sålde en Tudor BBB till Gustav. Allt gick jäkligt smidigt även fast swish strulade lite. Så jag fick hälften f2f och sen så förde han över resterande när han kom hem!

Tack igen!
 
  • Like
Reactions: JDQ

JStenman

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av Ahlqvist, fick trevligt bemötande och svar på mina frågor. Affären gick snabbt och smidigt, 100% goodguy
 
  • Like
Reactions: JDQ

Palmtree

Omega
2-Faktor
Köpte en Tag Aquaracer av Ahlqvist i lördags, lämnades på posten i söndags & kom idag. Snabb & smidig affär! Ahlqvist får 5 av 5 för bemötandet
 

Bilagor

  • 20161206_175452.jpg
    20161206_175452.jpg
    76.3 KB · Visningar: 40
  • Like
Reactions: JDQ

zuute

Breitling
Köpte en Rolex Explorer 2 utav Ahlqvist, smidig affär och mycket trevlig kille, skulle inte tveka på att göra affärer igen med Ahlqvist.
 
  • Like
Reactions: JDQ

K-S

Rolex
2-Faktor
Sålde en Tag Heuer Aquaracer 2 till @JDQ, trevligt möte och okomplicerad trevlig köpare! GG!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: JDQ

Lupin

Cartier
2-Faktor
Köpte en Rolex av @JDQ på distans allt som utlovat och väl paketerat. Inget att klaga på gör gärna affär med han igen!
 
  • Like
Reactions: JDQ

TotteH

Patek
2-Faktor
Köpt ett band av @JDQ Gjorde ett långskott på en gammal annons som gav resultat. 100% GG som jag gärna handlar av igen :)
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Träffade @JDQ och gjorde en bytesaffär, smidig och trevlig medlem! Inga som helst konstigheter. Rekommenderas till 100%
 
  • Like
Reactions: JDQ

Zed

Swissera
Professional Dealer
Köpte klocka av @JDQ. Den var enligt beskrivning och affären var smidig. Rekommenderar!
 
  • Like
Reactions: JDQ

MightyMowgli

Cartier
2-Faktor
Köpt en Cartier F2F av @JDQ som är en riktig GG! Snabb och tydlig kommunikation, klockan till och med finare än beskriven och tog sig tiden för riktigt gott klocksnack! Tackar för en fin och smidig affär :D
 
  • Like
Reactions: JDQ
Topp