• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jeepträff idag.

acce1999

Patek
2-Faktor
Du, den där snusbilden är duktigt äcklig... Men jag antar att det var syftet. :p:happyhappy:

Och det ser ut som om snön äntligen börjar smälta där du bor. Är väl på tiden? Det kommer väl ny snart. :D

Det är ju ett miljövidrigt nöje, så se till att spärra alla diffar för minsta möjliga åverkan... Bara slira där det hjälper till i framkomsten. Och ta bilder att posta här!

(Var väldigt länge sedan jag körde riktigt fyrhjulsdrivet och sneglar då och då. Ligger en lustig liten grej till salu på kvd.se...)

mvh A
 
Jag brukar säga att "det vill gärna bli bra".
Det blev inte bra idag.
Ringde polaren och frågade om han var klar. Det var han -men till vad? undrade han.
Jeepträffen är imorgon!
Återkommer med bilder av jeepägarnas klockor då....
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Jag brukar säga att "det vill gärna bli bra".
Det blev inte bra idag.
Ringde polaren och frågade om han var klar. Det var han -men till vad? undrade han.
Jeepträffen är imorgon!
Återkommer med bilder av jeepägarnas klockor då....
Ahahaha kanske dags att köpa klocka med datumvisning? Kanske även dagvisning? ;)
 

Johanw

Cartier
Vill inte vara elak men du sa JEEPträff och jag ser bara en Ford på bilderna.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Topp