• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jerka2.0

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
REFERENSTRÅD: Nu har det blivit endel klockor åt alla möjliga håll, skriv gärna en kommentar om ni är nöjda (eller missnöjda).
/ Jerk
 
Senast ändrad:

andheg

Rolex
2-Faktor
Sålt Rolex till denna mycket trevliga kille. Kan säga att pengarna satt på kontot innan jag han blinka, rekomenderas verkligen!

//andheg
 

jhellstrom

Cartier
2-Faktor
Köpte precis en finfin 1680 av honom via posten.
En affär som var precis så bra som man kan önska, skickade pengarna 16:00 och hämta ut den väl förpackade klockan mindre än 24 timmar senare!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Har handlat av Jens utan några som helst problem. Bra kommunikation, klockan som beskrivet, snabbt ivägskickat och bra packat.

Deal with confidence!
 

lejake

Omega
2-Faktor
Köpt klocka av denna vansinnigt trevliga hederskille, mycket smidig affär! Gott kaffe fick man också. Goodguy med stort G!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka av denna mycket trevliga kille. Så trevlig att jag drog ut på affären i ett halvår ... ;)

Seriöst, han har haft en ängels tålamod med mitt (ofrivilliga) velande hit och dit. När jag äntligen bestämde mig kom klockan perfekt paketerad och i kanonskick! Klart fall av en Goodguy!
 
Wow! Vilken säljare! Jensab var oerhört angelägen om att jag som köpare skulle få bästa möjliga bemötande och service från början till slut. Jag är så imponerad :)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

lejake

Omega
2-Faktor
Köpt klocka av Jensab för andra gången, vilket säger det mesta. Grymt trevlig och seriös som vanligt.
100% goodguy!
 
Jag kan bara instämma med de andra. Sålde just en Speedy till Jens/Jens pappa sköna lirare båda två. Kan varmt rekommendera att sälja till mannen i fråga. Tack för en smidig affär!
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Har genomfört en ny affär med Jensab (sålt en Oyster-länk till honom).
Otroligt bra snack, blixtsnabb betalning, rekomenderas varmt! 100% good-guy!
 
Topp