• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

jenspersson

Kiddy

Panerai
2-Faktor
Har köpt en Rolex f2f från Jens för ett tag sen. Det gick smidigt och tryggt till. Bra kommunikation och väldigt tillmötesgående. 100% Good guy.
 

Gustafo

Breitling
Köpte en Omega Speedmaster utav Jens på distans. Otroligt smidig affär och jag hade klockan i min hand 1,5 dag senare. Väldigt välpackad och klockan stämde med beskrivningen. 100% Good guy
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Träffade Jens häromadan (som vi säger där jag bor), F2F och gjorde ett byte i Rolexmiljön. Efter en liten resa på förmiddagen var det väldigt trevligt att sätta sig ner och äta Jens nygräddade pannkakor med jordgubbssylt, titta på våra respektive byten och diskutera livet i allmänhet. Ett mycket trevligt möte så här strax innan jul.
Jens! God Jul och Ett Gott Nytt År! Du är en riktigt Good Guy!
 

fplteknikern

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka på distans som jag lät min sambo plocka upp veckan efter. Inga konstigheter, snabb kommunikation och en riktigt trevlig kille. Gör gärna affärer igen med Jens. 😃
 
Topp