• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-JL-

-JL-

Rolex
2-Faktor
Lämna gärna ett omdöme om ni köpt eller sålt ngt till mig.
Tack på förhand.
-JL-
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Köpt en Seiko 5 av - JL-. Snabb och trevlig kommunikation och frakt. Väl paketerat och i prima skick. Inga konstigheter.
 

Rey

Rolex
Köpte en vintage Lagonda av JL! Snabb leverans och skicket över förväntan! Goodguy helt klart!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt canvasband till @-JL- . Snabb och smidig affär. Helt klart en goodguy!
 

trumpetera

Panerai
Köpte en gammal kronograf av -JL-.

Mycket nöjd med uret. Affären genomfördes ftf, och var mycket trevlig.

Min åsikt är att när man köper gamla ur köper man sas. säljaren, och -JL- är bra.
 

Jonte73

Audemars
Köpte Seiko av herrn.
Snabb kommunikation, välpackat och landade i tid.
Nada strul och 100% god gubbe.
 

Admm

KS Explorers Club
@-JL- kontaktade mig när jag eftersökte en seiko SRPC49. Fantastisk smidig att ha och göra men och riktig GoodGuy!
Gör mer än gärna affärer igen med denna herren!
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Hade en riktigt bra dialog med JL om en Seiko, dock vart de ingen affär denna gång, men skulle bli förvånad om vi inte gör någon affär i framtiden.

Många +
 

jmalmsjo

Cartier
Köpt en länk av @-JL- på distans. Snabb och enkel kommunikation, snabb leverans och vara enligt beskrivning. Inget att anmärka på, tack för affären!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt G-Shock tillbehör till @-JL- på distans.
Dessvärre hade jag fått felaktig information av tidigare säljare så det passa inte @-JL- s klocka. Betalade givetvis tillbaka hela summan.Grym service från @-JL- som skickade det vidare till nästa köpare direkt istället för att det skulle mellanlanda hos mig. Kanon att ha och göra med. Gärna gärna fler affärer i framtiden. 100% GG i min bok!
 
Topp