• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JLC feedback och referenser önskas

ToolDiver

KS Explorers Club
Bytte Barbour rockar med varandra. Väldigt nöjd med dialogen och diskussionen. Allt stämde överens enligt beskrivning och rekommenderar @JLC för framtida affärer.
 
  • Like
Reactions: JLC

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Jag har gjort affär med @JLC, mycket trevlig herre och ett väldigt trevligt f2f möte med skönt snack. En 100% GG i min bok, kan bara rekommenderas 👍🏽
 
  • Like
Reactions: JLC
Köpte en Rolex Submariner 16613T av JLC. Han var tillmötesgående så att affären kunde ske på ett effektivt och smidigt sätt. Är själv ny inom klockbranschen och genom att få bra gehör av JLC kände jag mig genast tryggare. Kan starkt rekommendera JLC, GG.

 
  • Like
Reactions: JLC

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Sålt lite god doft till JLC. Snabb, smidig affär utan krångel. Goodguy som jag gärna gör flera affärer med.
 
  • Like
Reactions: JLC

Lunkan

Cartier
Köpt en Rolex Seadweller av JLC och klockan motsvarade mina förväntningar och hela affären gick supersmidigt. Har även gjort tidigare affärer som också gått utmärkt. Helt klart goodguy!
 
  • Like
Reactions: JLC

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Kört ett byte på distans. En enkel dialog från start till slut. Rak i kommunikationen som uppskattas starkt av mig. Verkligen en goodguy
 
  • Like
Reactions: JLC
Topp