Snårtas
Guld
- Pris
- 110000
- Returpolicy
- Ingen retur
- Bilder Skickat
- Ja
Up for grabs: den optimala fin-sommarklockan. Finns inget som är så snyggt till solbränna som roséguld! Köpte denna på Krons/Nymans i januari i år, men nu har jag kommit på dåliga tankar gällande köp av sportbil lagom till sommaren. Trist att skiljas från denna, men jag får helt enkelt klara av att glida med sportstål på armen om denna blir såld.
Smart snabbkoppling på aligatorbandet. Jag har dock inte bytt band någon gång, så inga repor på bandhornen. Den 2-åriga garantin kan förlängas till 8 år genom att registrera klockan hos JLC. Jag har ännu inte gjort det, så det finns en chans att få det gjort i eget namn.
Info:
Boett: roséguld
Band: brunt aligator
Storlek: 39 mm
Tjocklek: 7,8 mm, sitter som en smäck mot armen
Urverk: 899/1
Ref: 1232510
Endast F2F med medlemmar med goda referenser. Kan tänka mig ett delinbyte upp till max 20 kSEK.
Tack Klocksnack för möjligheten att annonsera!
Smart snabbkoppling på aligatorbandet. Jag har dock inte bytt band någon gång, så inga repor på bandhornen. Den 2-åriga garantin kan förlängas till 8 år genom att registrera klockan hos JLC. Jag har ännu inte gjort det, så det finns en chans att få det gjort i eget namn.
Info:
Boett: roséguld
Band: brunt aligator
Storlek: 39 mm
Tjocklek: 7,8 mm, sitter som en smäck mot armen
Urverk: 899/1
Ref: 1232510
Endast F2F med medlemmar med goda referenser. Kan tänka mig ett delinbyte upp till max 20 kSEK.
Tack Klocksnack för möjligheten att annonsera!