• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad JLC Reverso Classic Large Small Second - Ny prisbump 48 TSEK

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Pris
48000
Returpolicy
Nej, inte denna gång. Klockan står under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej på er!

Prisbump 2020-06-08: 49 TSEK
Prisbump 2020-06-14: 48 TSEK


Klockan är ännu inte använd av mig och allt fungerar som det ska :)

Klockan kommer fullset förutom det bruna Casa Fagliano-bandet. Till klockan följer dock ett oanvänt OEM JLC alligatorband samt OEM pin buckle med. Vidare följer två oanvända aftermarket kalvband med spännen samt ett använt (bra skick) svart Camille Fournet band med spänne med.

Klockan är under Krons/JLC garanti då klockan är utplockad i mars 2019. Jag har ännu inte registrerat klockan hos JLC för deras 8-åriga garanti med det ska kunna göras online så länge klockan är under ursprunglig garanti (utifrån vad jag läst mig till hittills).

Skicket är gott naturligtvis, även om hairlines finns. På bakboetten finns två mindre lite djupare hairlies (låter bilderna vara en del av beskrivningen).

Utöver bilderna här länkar jag även till ursprungsägarens (som för övrigt är en hyvens kille) annons samt bilder: https://klocksnack.se/threads/jlc-reverso-large-small-second.131834/

F2F affär är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka via värdefrakt mot betalning (cirka 500 kr brukar kostnaden vara hos Postnord). Swish is king!

Tveka inte höra av er med funderingar!

Avslutningsvis förbehåller jag mig rätten att sälja till vem jag vill samt även dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig, dock gör jag inte detta under pågående affär.

GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/alex-taól.87424/

Tack KS för ett fantastiskt forum!

1-1.jpg
IMG_0656.jpg
IMG_0659.jpg
 
Senast ändrad:
Topp