• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad JLC Reverso Grande Taille & Panerai 112

tim.stockholm

Cartier
2-Faktor
Hej klockvänner,

Dags att rensa upp lite i klocklådan...

Först upp, en JLC Reverso Grande Taille. Ref. Q2708411 (samma som Q2708410 fast med svart alligator istället för brun). Komplett med boxar, manual, stämplad cert, putsduk och ett extra strutsband m. viklås från Rios. Köpt hos AD Januari 2013. Knappt använd och i väldigt fint skick.
Nmcf0DB.jpg

xZmzMOd.jpg

Rg7A57U.jpg

nHklr6q.jpg


Nytt pris: 32,500


Nästa man på tur är en Panerai 112. Säljes med 2 boxar, cert, skruvmejsel, OEM gummiband, OEM svart läderband. Stämplad Februari 2012. Inga skador, endast hairlines men över lag i väldigt bra skick.
SeYrN4b.jpg

TrFgF51.jpg

xZxhArR.jpg

qJGlbzw.jpg


Mitt pris: 30,000 *SÅLD*

Finns i Stockholm, post eller F2F går bra.
PM:a eller maila på [email protected]

Tack för titten!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Pannan kikade jag på häromveckan när jag hämtade extra tuber och skruvar till min egen Panna.
Den såg kanonfin ut, Tim är dessutom en trevlig herre! Bara köpa :) Fattar i och för sig inte varför han ska sälja Paneraien nu när sommaren är här;-)...
 

tim.stockholm

Cartier
2-Faktor
Pannan kikade jag på häromveckan när jag hämtade extra tuber och skruvar till min egen Panna.
Den såg kanonfin ut, Tim är dessutom en trevlig herre! Bara köpa :) Fattar i och för sig inte varför han ska sälja Paneraien nu när sommaren är här;-)...

Tack för de fina orden Ric. Jag har släppt Pannan nu, så är det bara att jaga vidare :happyhappy:
 
Topp