• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad JLC Reverso Grande Taille

Lage

Omega
Hej,

Jag testar och ser om någon är intresserad av en klassisk reverso. Det handlar om en Grande Taille med referens Q2708411, vilket är samma som den vanliga Q2708410 men med svart alligatorband. Tidigare ägare har dock kompletterat med ett strutsband från Rios, vilket tillsammans med original-JLC-viklås i nuläget är monterat.

Det är fråga om ett fullset med inner- och ytterbox, handbok, certifikat, polerduk och kvitto från AD (köpt tidigt 2013 av en annan forummedlem).

Jag köpte klockan tidigare i år från vaniljglass och jag hoppas att det är i sin ordning att jag refererar till hans ursprungliga annons och de bilder som finns där. Jag har bara använt klockan någon vecka sedan köpet - den visade sig vara lite för uppklädd för mig.

Bilder finns således här: http://www.klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-reverso-grande-taille.21210/

Skicket är bra. Det finns lite swirls - den är använd - men inget katastrofalt och den går bra.

Pris: 30 000 kr.
 
Topp