• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JLC rockar!

galácticon

Patek
2-Faktor
Beställde en "katalog" från JLC för ett tag sen och idag damp den ner i lådan. Minst sagt imponerande - både bemötandet och produkten i sig.

Personligt.
vy6a7equ.jpg


su3upy2y.jpg


Glossigt och påkostat!

4azazy4a.jpg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Har hittills fått hem från IWC, Longines, Panerai och JLC. Allas bemötande har varit oklanderligt. Dock väntar jag fortfarande på några andra - ska bli intressant att se hur lång tid det tar...
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Har hittills fått hem från IWC, Longines, Panerai och JLC. Allas bemötande har varit oklanderligt. Dock väntar jag fortfarande på några andra - ska bli intressant att se hur lång tid det tar...

För mig har det tagit mer än en månad för vissa kataloger, Longines var den senaste som trillade in. Fantastiskt vilken bra service och vilken känsla att få kika i katalogerna. Gillade speciellt Galshütte, bra service och fantastiska klockor, mmm :)
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Är det någon som beställt från Omega? Jag är rätt så säker jag fyllde i ett formulär korrekt på deras hemsida men det var säkert 6 månader sedan. Ännu inte mottagit någon katalog...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Har läst annorstädes att den ska vara ganska lurig att få tag på stämmer det? Att det utan historik eller liknande ska vara svårt att få en katalog skickad?

Vet inte, beställde en tidigare och den kom fram som den skulle. Kan hända att de inte alltid skickar ut till alla, men det är inget jag vet något om.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
PP katalogen tycker jag är den som är minst påkostad av dem som ligger här.

JLC, IWC och Glashütte är dem som känns mest påkostade. Inbundna och med cd-skivor och grejer.

20140812_225459.jpg
 
Topp