• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JLC tråden

Utforskaren

Cartier
2-Faktor
Bidrar med ett par tidigare postade bilder, i väntan på varmare väder så klockan kan väckas ur sin vinterdvala..
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1360349543.697522.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1360349543.697522.jpg
    39.5 KB · Visningar: 214
  • ImageUploadedByTapatalk1360349572.153997.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1360349572.153997.jpg
    43.9 KB · Visningar: 225
Utforskaren skrev:
Bidrar med ett par tidigare postade bilder, i väntan på varmare väder så klockan kan väckas ur sin vinterdvala..

Grym dinka, själv så provade jag JLC Ultra Thin Moon 39 idag igen hos NK, den är sjukligt snygg...

7A953CA5-906B-48B1-95A5-A57E47823EEF-9447-00000EDCF5806E11_zps35b9435e.jpg


Om man ska klaga på något så är det väl att man behöver lupp för att se datumet...
 

Fred72

Cartier
JLC har väldigt många fina modeller,

Både dykarna och Reverso modellerna är fina.
Reverson ser dock inte klok ut på mig...och ang. dykarna så finns det tyvärr andra dykare som ligger lite före i pipelinen(Läs Rolex 1665)
//Fred
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Gillar JLC och har precis köpt en Reverso Grande GMT. 8-dagars verk!!! Det är ju först på en handjagad klocka PR gör verklig nytta. Leverans om cirkus 1 vecka.

Nätbild:
pubeqe9e.jpg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Träffade min far igår och han hade hitta en originalbroschyr i gömmorna.
Jag brukar skratta åt hans samlarmani, men ibland är det bra.




 
D

Deleted member 1265

Guest
Köpte i höstas en JLC master ultra thin till min fars 65 års dag.

Vägde mellan ett par olika ur bla

dXiyiyG.jpg


Supersnygg oxå, men för tjock för honom.



Qj7EdUc.jpg

Det blev väldigt bra!

Obs bilden är klippt från google (som tur är bor jag intr hos mina päron o kan fota (min) hans klocka när jag vill) ;)
 

Utforskaren

Cartier
2-Faktor
Den där modellen är riktigt fin!

Sitter den skönt på armen? Den ser ju rätt rejäl ut om man säger så

Jo, den är trevlig. Jag tycker den sitter bra på armen, men visst märker man att den är där. Finns en liten risk/chans att den dyker upp för försäljning här närmare sommaren.
 
Topp