• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jobb i Sthlm 3 vardagar i v. Lägenhetshotell?

zeke_varg

Basic
Tjena,

Jag är i sluttampen av en rekrytering. Jag bor i Dalarna och ska fortsatt göra så. Arbetsgivaren är i Stockholm. Överenskommelsen är 3 dagar/v på plats. 2 hemifrån.

Min ursprungsplan ser ut att gå i stöpet (hyra in mig hos nära vän). Jag behöver därför snabbt kolla runt vad jag har för alternativ. Jag får tillbaka 30% på resa och boende via ”dubbelt boende”. Jag hade en förhoppning under en tusing/natt. Dvs 8nätter/månad = ca 7k/månad.

Jag behöver säng, dusch, toalett. Ingen tvättmaskin o sånt. Nice med liten kyl, pentry men inget krav.

Jag har börjat kolla lägenhetshotell. Har ni andra tips? Jobbet är centralt. Jag kommer troligen åka tåg ToR. Jag har bott 20år i Sthlm men har ingen koll på pendlarupplägget i byn..

Jag får nog en upgrade på lönen men den kommer förmodligen inte täcka de extra kostnaderna. Det är dock ett jobb som är mer lockande än själva lönen. Men inte till vilket pris som helst.

Senast ändrad:
Jag hade testat att maila något lite billigare hotell som inte är knutet till en större kedja och förklarat situationen. Vet att bekanta har gjort så (dock ej i Stockholm) och lyckats få till en deal.

Jag hade testat att maila något lite billigare hotell som inte är knutet till en större kedja och förklarat situationen. Vet att bekanta har gjort så (dock ej i Stockholm) och lyckats få till en deal.

Bra idé! Ska kolla lite. Är ju ändå >80 nätter/år.

Kanske finns nån hotellägare här på forumet? 😀

Senast ändrad:
Scandic Go St eriksgatan kan du få för under 800spänn/natt. Då tjänar du dessutom in poäng som du kan använda för boende.

Jag är i samma position som trådskaparen och nyfiken på mer input kring smarta lösningar. 2 nätter/v i Stockholm.

Tillbaka
Topp